Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΤι σημαίνει το 11ο λιοντάρι για την Peugeot

Τι σημαίνει το 11ο λιοντάρι για την Peugeot

Δέκα. Τόσα είναι τα λιοντάρια που απεικονίστηκαν στα εμβλήματα της Peugeot, από το 1850. Τις τελευταίες μέρες του Φεβρουαρίου, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το ενδέκατο λιοντάρι της. Είναι το νέο της σήμα, ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού. Και το ερώτημα, είναι λογικό: Γιατί η Peugeot άλλαξε σήμα;

Η απάντηση είναι απλή. Η γαλλική μάρκα αλλάζει σελίδα, σε όλα τα επίπεδα. Είναι η -μάλλον απαραίτητη- προσθήκη στην “επίθεση” και κυρίως αλλαγή προφίλ που έχει ξεκινήσει η Peugeot την τελευταία δεκαετία, αρχής γενομένης από την προϊοντική γκάμα. Με το πλαίσιο που “εγκαινίασε” το 308, η “εισβολή” στον κόσμο των SUVs με το 3008, της υψηλής τεχνολογίας με το 508 και η… γκάμα είναι ατέλειωτη.

Το επόμενο βήμα -που όλοι είχαμε… καταλάβει- μετά την πλήρη ανανέωση των οχημάτων της, ήταν ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου της. Η ομάδα βιομηχανικού σχεδιασμού της Peugeot, επανασχεδίασε, λοιπόν και το λογότυπό της με τρόπο που να συνάδει με τα προϊόντα της, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία. Γεγονός που θα δούμε σε όλα τα επίπεδα, καθώς αλλάζουν πλέον εμφάνιση και οι εκθέσεις της. Η νέα εποχή της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχει αρχίσει!

Η Peugeot έχει την εμπειρία όλων των επαναστάσεων: Tης βιομηχανικής, της τεχνολογικής, της πολιτικής, της κοινωνικής, της ψηφιακής και τώρα, της περιβαλλοντικής, με την ενεργειακή μετάβαση και την κινητικότητα μηδενικών ρύπων να βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της για ένα βιώσιμο μέλλον. Όλα αυτά συνιστούν το DNA της. Και το ότι πρόκειται για μία ισχυρή μάρκα που βασίζεται στα ένστικτα, αντανακλά και το έμβλημά της, το λιοντάρι.

Τα τελευταία δέκα χρόνια, όλη η γκάμα των προϊόντων της έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια μετάβαση στην premium κατηγορία και έχει καταφέρει να κατακτήσει: Τρεις τίτλους «Car Of The Year» (Peugeot 308 το 2014, Peugeot 3008 το 2017 και Peugeot 208 το 2020), τον τίτλο του «International Van of the year» με το Peugeot e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλέον, έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα, τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά της αυτοκίνητα.

Αυτή η μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία της αγοράς τώρα αντικατοπτρίζεται από ένα νέο λογότυπο, το οποίο ενσαρκώνει ό,τι σήμαινε η Peugeot χθες, αλλά και ό,τι σημαίνει σήμερα και θα σημαίνει στο μέλλον. Αυτό το νέο οικόσημο, στο ομοίωμα του λιονταριού, ήταν πάντα μέρος της μάρκας, αναδεικνύοντας με υπερηφάνεια τις αξίες της. Το οικόσημο είναι μία διαχρονική, παγκόσμια και πολυπολιτισμική μορφή ταυτότητας. Είναι ένα ξεχωριστό σύμβολο ιδιοκτησίας και αναγνώρισης. Είναι συνώνυμο του κύρους, της αυτοπεποίθησης, της μακροβιότητας και της καταγωγής της μάρκας. Με αυτό και τη νέα της ταυτότητα, η Peugeot μπαίνει στην εποχή του υπερ-μοντερνισμού, εξάγει το γαλλικό στυλ και επιταχύνει τη διεθνή της παρουσία.

«THE LIONS OF OUR TIME».

Μέσα από την αισιόδοξη διεθνή καμπάνια, η Peugeot φέρνει σε επαφή πελάτες της και μη. Η μάρκα καταλαμβάνει μία νέα οικουμενική περιοχή: το χρόνο. Γιορτάζει τα σημερινά λιοντάρια ανεξαρτήτως ηλικίας, κουλτούρας ή καταγωγής. Αυτά «ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ» («THE LIONS OF OUR ΤΙΜΕ»), τα οποία δεν ενδιαφέρονται πια για την εξουσία ή το χρήμα, αλλά για τον ποιοτικό χρόνο.

Μέσω αυτής της καμπάνιας, η Peugeot έχει ως στόχο να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κατακτήσουν το πολυτιμότερο αγαθό: το χρόνο τους. Η μάρκα στοχεύει στη μετατροπή του χρόνου σε ποιοτικό χρόνο. Ως καινοτόμος μάρκα υψηλών προδιαγραφών, η PEUGEOT προτείνει μια συναρπαστική εμπειρία τόσο σε online περιβάλλον, όσο και στις Εκθέσεις της.

Γιώργος Καραγιάννης

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ