Την εταιρεία Curious Ahead, DigitalArm του Ομίλου V+O επέλεξε ο Όμιλος Σαρακάκη, ως στρατηγικό συνεργάτη για την Digital Επικοινωνία της HondaCars.
Συγκεκριμένα, η CuriousAheadαναλαμβάνει το σύνολο της Digital στρατηγικής και επικοινωνίας της μάρκας, τη διαχείριση του οικοσυστήματος των Social Media για τη Honda, τη δημιουργία engaging περιεχομένου αλλά και την υλοποίηση του Performance Marketing με στοχευμένες Digital Media καμπάνιες και activations.
H συνεργασία της Curious Ahead με τον Όμιλο Σαρακάκη μετράει ήδη δυο χρόνια επιτυχημένης πορείας για τη μάρκα Mitsubishi και διευρύνεται δυναμικά με την προσθήκη της Honda Cars, ως μια ολιστική, πλέον, προσέγγιση επικοινωνίας και προβολής στο ψηφιακό περιβάλλον των επιτυχημένων αυτοκινητιστικών μαρκών του Ομίλου Σαρακάκη.
Ο Κωνσταντίνος Στέφας, Υπεύθυνος Προϊόντων HondaCars & MitsubishiMotors του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, δηλώνει για τη συνεργασία: «Διευρύνουμε τη συνεργασία μας με την CuriousAhead με στόχο να εκμεταλλευτούμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών τους, την οποία απολαμβάνουμε από το 2019 για τη MitsubishiMotors.»
“Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι στην CuriousAhead για την απόκτηση της HondaCars”, δηλώνει η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια της CuriousAhead. «Έχουμε δουλέψει με πάθος, μεράκι και, πάνω απ’ όλα, με στρατηγική σκέψη και εκτέλεση για τη μάρκα Mitsubishi, που έχει αποδώσει τα μέγιστα. Ανυπομονούμε να κάνουμε το ίδιο και για τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα Honda!».