Παρασκευή, 3 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΤι προβλέπει η στρατηγική "Smart Diversity" της Peugeot στην Ελλάδα

Τι προβλέπει η στρατηγική “Smart Diversity” της Peugeot στην Ελλάδα

Το ανανεωμένο έμβλημα, τα ακαταμάχητα καινούρια μοντέλα και η κυριαρχία της Peugeot στην αγορά, καταδεικνύουν ότι η γαλλική μάρκα περνά μια χρυσή εποχή. Ίσως την καλύτερη της ιστορίας της. Είναι όμως αυτό αρκετό;

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot – εταιρεία μέλος του Ομίλου Συγγελίδη – έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει μια μοναδική στρατηγική που ακούει στο όνομα “Smart Diversity” και αφορά στην ριζική ανανέωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού των best-seller μοντέλων της, προσφέροντας πλήθος επιλογών και σημαντικά προνόμια στους πελάτες της.

Πιο συγκεκριμένα, τα μοντέλα Peugeot 208, SUV 2008 και SUV 3008 διατίθενται σήμερα σε όλο το δίκτυο Επίσημων Διανομέων σε νέες εκδόσεις “Smart Diversity” με μοναδικά οφέλη όπως:

-Πλουσιότερος εξοπλισμός ασφαλείας
-Πλουσιότερος εξοπλισμός άνεσης
-4 επιλογές κινητήριων συνόλων (βενζίνης, πετρελαίου, υβριδικές, full electric) με αυξημένη οικονομία και μειωμένα επίπεδα εκπομπών ρύπων

Η Peugeot αποτελεί αναμφισβήτητα έναν από τους καθαρότερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ευρώπη σημειώνοντας εξαιρετικά χαμηλό μέσο όρο ρύπων ανά όχημα. Τα τεχνολογικά επίπεδα της Peugeot εξασφαλίζουν ότι δεν μετακυλίεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης που σχετίζεται με την εναρμόνιση της μάρκας με τις προδιαγραφές ρύπων της ΕΕ στον τελικό καταναλωτή – κάτι που δίνει σημαντικό προβάδισμα της μάρκας έναντι του ανταγωνισμού.

Η εμπορική πορεία της Peugeot επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής που έχει ακολουθήσει η μάρκα, δημιουργώντας αφενός την σωστή γκάμα μοντέλων, εκδόσεων, κινητήριων συνόλων και αφετέρου προσφέροντας μοναδικά χαρακτηριστικά όπως ο ξεχωριστός σχεδιασμός, η τεχνολογική πρωτοπορία, η δυναμική οδήγηση αλλά και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση.

Γιώργος Καραγιάννης

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ