Καθαρά έσοδα ύψους 45,5 εκατ. δολάρια ανακοίνωσε για το 2023 η Pyxis Tankers Inc., συμφερόντων Βαλέντιου Βαλεντή, ενώ για το τρίμηνο του προηγούμενου έτους η ναυτιλιακή κατέγραψε καθαρά έσοδα ύψους 13,2 εκατ. δολαρίων.
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε σταθερά αποτελέσματα για το τέταρτο οικονομικό τρίμηνο του 2023 με καθαρά έσοδα 13,2 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται σε κοινούς μετόχους 21,6 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο περιελάμβανε κέρδος 1,36 δολαρίων ανά μετοχή από την πώληση των οκτώ χρονών πλοίο MR.
Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, ο κλάδος των δεξαμενόπλοιων προϊόντων παρουσίασε έντονη δραστηριότητα ναύλωσης λόγω της καλής παγκόσμιας ζήτησης για καύσιμα μεταφορών, των σχετικά χαμηλών αποθεμάτων πολλών προϊόντων πετρελαίου, σε συνδυασμό με τον αντίκτυπο του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία που οδήγησε στη εξάρθρωση της αγοράς των μεταβαλλόμενων εμπορικών προτύπων και την επέκταση των θαλάσσιων μεταφορών εμπορευμάτων σε τόνους μιλίων. Κατά το τέταρτο τρίμηνο, αναφέραμε ένα μέσο ημερήσιο TCE για τα MR μας σχεδόν 30.500 δολάρια», ανέφερε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Βαλέντιος Βαλέντης.
«Οι πρόσφατες εχθροπραξίες στην Ερυθρά Θάλασσα υποστήριξαν περαιτέρω το ισχυρό περιβάλλον δεξαμενόπλοιων προϊόντων και από τις 12 Μαρτίου 2024, το 92% των διαθέσιμων ημερών μας για MR το πρώτο τρίμηνο του 2024 κρατούνταν με μέσο όρο TCE 30.300 δολάρια την ημέρα. Μετά την πρόσφατη πώληση του «Pyxis Epsilon», πλέον διαθέτουμε και διαχειριζόμαστε τρία σύγχρονα οικολογικά αποδοτικά MR, δύο από τα οποία χρησιμοποιούνται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες ναυλώσεις.
Οι αξίες ενεργητικού των δεξαμενόπλοιων συνέχισαν να είναι εξαιρετικά ισχυρές. Το 2023, εκμεταλλευτήκαμε τις συνθήκες της αγοράς για να πουλήσουμε δύο από τα MR μας, τα οποία είχαν μέση ηλικία 11 ετών, για να πραγματοποιήσουμε συνολικά κέρδη κεφαλαίου άνω των 25 εκατομμυρίων δολαρίων και, το πιο σημαντικό, να δημιουργήσουμε πάνω από 44 εκατομμύρια δολάρια μετρητά, μετά την αποπληρωμή του χρέους και του κόστους συναλλαγής.
Εκτός από την ενίσχυση του ισολογισμού μας, αυτή η εισροή μετρητών μας έδωσε την ευκαιρία να διαφοροποιηθούμε στη ναυτιλία χύδην ξηρού φορτίου. Στο τρίτο τρίμηνο του 2023, αποκτήσαμε ένα ιαπωνικής κατασκευής Ultramax του 2016, το “Konkar Ormi” και τον περασμένο μήνα ολοκληρώσαμε την απόκτηση του Kamsarmax κατασκευής του 2015, του “Konkar Asteri”. Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, το “Konkar Ormi” είχε ημερήσια TCE άνω των 16.900 δολαρίων. Με την έναρξη των εργασιών το “Konkar Asteri” το τρέχον τρίμηνο, το 70% των διαθέσιμων ημερών για τα bulkers μας ήταν ναυλωμένο με μέσο όρο TCE 19.600 δολάρια την ημέρα από τις 12 Μαρτίου 2024».