Έχοντας ένα ισχυρότατο momentum ανάπτυξης καθώς μέσα σε λίγα χρόνια έχει καταφέρει να πλασαριστεί στην 4η θέση παγκοσμίως στην τεράστια αγορά των smartphone, η κινεζική Oppo έχει κάνει από την αρχή του Ιουλίου είσοδο και στην Ελλάδα, την οποία σκοπεύει να καταστήσει κεντρικό hub για την επέκτασή της και στις γύρω χώρες των Βαλκανίων.
Η κατασκευάστρια smartphones αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο παίκτη της Κίνας, ενώ πλέον έχει παρουσία σε 50 χώρες και απασχολεί περισσότερους από 40.000 εργαζόμενους, με τους χρήστες των συσκευών της να πλησιάζουν τα 500 εκατ. και τα προϊόντα της να διατίθενται σε περισσότερα από 280.000 σημεία λιανικής παγκοσμίως.
Τα στοιχεία ανάπτυξης και το εν γένει αποτύπωμα της εταιρείας είναι άκρως εντυπωσιακό: Έως τον Σεπτέμβριο του 2021, η Oppo είχε καταθέσει πάνω από 73.000 αιτήσεις για πατέντες και είχε στην κατοχή της περισσότερες από 33.000 πατέντες σε παγκόσμιο επίπεδο. Σύμφωνα με τον World Intellectual Property Organization (WIPO), η Oppo είναι μία από τις έξι κορυφαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως, όσον αφορά στην κατάθεση αιτήσεων για πατέντες.
Η κινεζική εταιρεία ήρθε στην Ελλάδα με τα «βαριά» χαρτιά της, τα τελευταίας τεχνολογίας μοντέλα, φιλοδοξώντας να διεκδικήσει αμέσως σημαντικό μερίδιο σε μια αγορά πολύ δυναμική που παρά τον όποιο κορεσμό της, διατηρεί ισχυρές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, καθώς είναι μια αγορά που πάνω της αντανακλώνται οι πλέον σύγχρονες εξελίξεις της υψηλής τεχνολογίας.
H Oppo ιδρύθηκε πριν από 18 χρόνια, το 2004 και σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ιδίως στη μεσαία και την υψηλή κατηγορία συσκευών, ενώ στο α’ τρίμηνο του 2022 ήταν ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker της International Data Corporation (IDC) για το πρώτο τρίμηνο του έτους και σε διεθνές επίπεδο, η Samsung διέθετε μερίδιο 23,4%, η Apple 18,0% και οι Xiaomi, Oppo και vivo 12,7%, 8,7% και 8,1% αντίστοιχα.
Η κινεζική εταιρεία τοποθετεί την Ελλάδα στο επίκεντρο, ανοίγοντας γραφείο όπου θα αποτελέσει και την κεντρική έδρα για την επέκτασή της στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, ενώ σειρά παίρνει η Κροατία και κατόπιν οι Σλοβενία, Κύπρος, Σερβία, Βουλγαρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Αλβανία, Κόσσοβο και Β. Μακεδονία.
Όπως τονίζει ο Γενικός Διευθυντής της Oppo για την Ελλάδα και την περιοχή των Βαλκανίων Mars Cui (κεντρική φωτό πάνω) «έχοντας αποδείξει ότι μπορούμε να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε προϊόντα, εκτιμούμε ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική αγορά για την Oppo».
Μέσα από την τεχνογνωσία του ελληνικού γραφείου η Oppo θέλει να αυξηθεί το αποτύπωμά της στην βαλκανική αγορά και να πλησιάσει τα επίπεδα των πωλήσεων στη Δ. Ευρώπη. Στόχος της είναι να αποσπάσει μερίδια αγοράς αντίστοιχα με εκείνα που έχει σε διεθνές επίπεδο και να διευρύνει σταδιακά τη γκάμα που θα διαθέτει στην ελληνική αγορά προϊόντων τεχνολογίας. Συνολικά, η εταιρεία δίνει έμφαση σε προϊόντα, που συνδυάζουν κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά, όμορφο και πρακτικό σχεδιασμό, καθώς και ποιότητα κατασκευής σε ανταγωνιστικές τιμές.
Παράλληλα όπως ανέφερε ο Sales Director, OPPO AED Greece and Balkan Region Ιούλιος Μώκος (φωτό), «στόχος της εταιρείας ήταν να έρθει στην Ελλάδα με τα τελευταίας τεχνολογίας μοντέλα, αλλά και ήθελε να υπάρχει το απαραίτητο στοκ που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Το timing της έλευσης μας δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο».
Το ντεμπούτο στην Ελλάδα
Η Oppo έκανε το ντεμπούτο της στη χώρα μας με την εμπορική διάθεση κινητών τηλεφώνων που κοστίζουν 299 ευρώ, 399 ευρώ και 1.299 ευρώ. Πρόκειται για το Reno7 Lite 5G (με κορυφαία χαρακτηριστικά όσον αφορά στην κάμερα και τιμή που διαμορφώνεται στα 399 ευρώ), το A96, που προσφέρει αξιοπιστία και υψηλή ποιότητα στα 299 ευρώ και τη «ναυαρχίδα» το αναδιπλούμενο smartphone Find X5 Pro με εντυπωσιακές δυνατότητες λήψης video και προτεινόμενη τιμή λιανικής τα 1.299 ευρώ.
Επιπλέον, λανσάρει στην ελληνική αγορά και wireless ακουστικά, τα οποία διατίθενται στην τιμή των 89 ευρώ και 59 ευρώ. Πλέον τα προϊόντα της να είναι διαθέσιμα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως Κωτσόβολο, Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανό, Electro Net, Euronics, Welcom Stores, You.gr, και στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Cosmote, Vodafone, Nova-Wind) μέσω του διανομέα Smart for All.
Παράλληλα η κινεζική εταιρεία έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο ελληνικό ταλέντο προκειμένου να αναπτυχθεί το brand, με τον Mars Cui να αναφέρει ότι «δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα, προκειμένου να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε το brand μας. Η διάθεση ενός αρκετά διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους και αλυσίδες λιανικής διασφαλίζουν ότι θα παρουσιάσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης».