Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΑΓΟΡΕΣΟ «πυρετός» των online παραγγελιών συνεχίζεται

Ο «πυρετός» των online παραγγελιών συνεχίζεται

Την Black Friday/Week διαδέχτηκε η Cyber Week, όπου τα ηλεκτρονικά είδη είχαν την τιμητική τους με τους καταναλωτές να αναζητούν προσφορές σε προϊόντα που επιθυμούσαν να προμηθευτούν.

Ως εκ τούτου, οι τελευταίες εβδομάδες προσφορών σε συνδυασμό με το δεύτερο lockdown λόγω της πανδημίας του COVID-19, είχαν ως αποτέλεσμα την περαιτέρω αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών.

Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες έχουν αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό, όπου ο μεγάλος «όγκος» τους έχει προκαλέσει «ασφυξία» σε πολλές εταιρείες κούριερ. Μάλιστα, η Γενική Ταχυδρομική, όπως ανακοίνωσε τις προηγούμενες ημέρες, αναγκάστηκε να αναστείλει δύο από τις υπηρεσίες της, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση αυτή την περίοδο.

Μεγάλη αύξηση των online αγορών

Ιστορικό υψηλό για τις ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων από Έλληνες καταναλωτές σημειώθηκε τις τελευταίες εβδομάδες που μας πέρασε με αποκορύφωση την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ή αλλιώς Black Friday.

Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A), κατέγραψε την εντυπωσιακή άνοδο 154,9% στην αξία των online αγορών για την εβδομάδα Σάββατο 21 έως Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σε σχέση με τον μέσο όρο των προηγούμενων 8 εβδομάδων του 2020 (μέσα Σεπτέμβρη- μέσα Νοέμβρη 2020).

Όπως σημειώνει, υπήρξε έντονη αγοραστική τάση των καταναλωτών, η οποία οδήγησε στο να καταγραφεί 43,6% μεγαλύτερος τζίρος στην φετινή Black Friday σε σχέση με την περσινή και 73,5% μεγαλύτερος τζίρος σε επίπεδο εβδομάδας, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα με το ότι τα φυσικά καταστήματα ήταν κλειστά τον Νοέμβριο λόγω του lockdown.

Ταυτόχρονα, φέτος καταγράφηκε και ιδιαίτερα υψηλή αύξηση επισκεψιμότητας κατά 78,1% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων των μηχανών σύγκρισης τιμών, καθότι οι καταναλωτές αναζητούσαν σε αυτές τις καλύτερες εκπτώσεις, οι οποίες ακούμπησαν και το 79% σε κατηγορίες τεχνολογίας, ειδών σπιτιού, μόδας, ψυχαγωγίας & αθλητισμού, υγείας και ομορφιάς, παιδικών & βρεφικών ειδών, αυτοκίνησης & μοτοκίνησης και επαγγελματικών ειδών.

Ο GR.EC.A. προβλέπει ότι κατά το 2020, η αξία των ηλεκτρονικών αγορών από Έλληνες καταναλωτές σε ελληνικά και διεθνή e-shops θα αγγίξει τα 10,7 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο κατά 42,7%.

Τέλος και σύμφωνα με την Convert Group, η Παρασκευή 27ης Νοεμβρίου αποτέλεσε το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές και στα online φαρμακεία, αλλά και τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του 2ου lockdown.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ