Νέες συμφωνίες ναύλωσης εξασφάλισε η Diana Shipping, συμφερόντων οικογένειας Παληού με επικεφαλής την Σεμίραμις Παληού.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με την Engelhart CTP Freight για την ναύλωση του ultramax bulker “DSI Aquarius” (60,309 dwt/ κατασκευής 2016). Τα ημερήσια ναύλα ανέρχονται στα 14.200 δολάρια με την συμφωνία να τίθεται σε ισχύ από σήμερα, 1η Φεβρουαρίου. Η ναύλωση θα διαρκέσει μίνιμουμ μέχρι 10 Ιανουαρίου 2024 και μάξιμουμ μέχρι 25 Μαρτίου 2024. Μάλιστα η εν λόγω συμφωνία θα αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 4,81 εκατ. δολάρια για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονικής ναύλωσης.
Παράλληλα, τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία ήρθε σε συμφωνία για τη ναύλωση δύο ακόμα πλοίων του στόλου της. Πιο συγκεκριμένα, επέκτεινε το συμβόλαιό της ναύλωσης με την Aquavita International για το panamax “Atalandi” (κατασκευής 2014) με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 13.250 δολάρια. Η νέα ναύλωση, αναμένεται να ξεκινήσει στις 15 Φεβρουαρίου και προβλέπεται να διαρκέσει τουλάχιστον έως τις 5 Μαρτίου του επόμενου έτους 2024, με επιλογές παράτασης έως και δύο μήνες.
Επίσης, η Εταιρεία γνωστοποίησε ότι ναύλωσε το Panamax bulk carrier “Leto” (χωρητικότητας 81.297 dwt/ 2010) με την Cargill International S.A., Geneva, έναντι 14.500 δολαρίων την ημέρα. Η ναύλωση του επρόκειτο να ξεκινήσει τέλη Ιανουαρίου 2023, με ελάχιστη διάρκεια έως την 1η Μαρτίου 2024 και μέγιστη έως 30 Απριλίου 2024.
Τα ελάχιστα ακαθάριστα έσοδα από τις εν λόγω ναυλώσεις αναμένεται να είναι 10.68 εκατ. δολάρια (για την ελάχιστη διάρκεια τους).