Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΗλεκτροκίνηση: Τι θα κρίνει την επένδυση της Next.e.GO Mobile στην Ελλάδα

Ηλεκτροκίνηση: Τι θα κρίνει την επένδυση της Next.e.GO Mobile στην Ελλάδα

Τα κίνητρα που θα δοθούν, η βέλτιστη καταλληλότητα της θέσης εγκατάστασης του εργοστασίου παραγωγής, αλλά και η γενικότερη δυναμική διείσδυσης στην Ελλάδα των καινοτόμων αυτοκινήτων Next.e.GO Mobile θα κρίνουν, σύμφωνα με όσα αναφέρουν στελέχη της αγοράς, την επένδυση της γερμανικής start up στην Ελλάδα που σε πλήρη ανάπτυξη μπορεί να φτάσει και τα 100 εκατομμύρια ευρώ. Προς ώρας πάντως η διοίκηση της εταιρίας εξετάζει την πιο αξιόπιστη λύση για την εγκατάσταση της επένδυσης έχοντας επισκεφτεί 20 περιοχές της χώρας, με δύο που διαθέτουν λιμάνι με σιδηροδρομική γραμμή να είναι στο μικροσκόπιο (π.χ. Πάτρα, Καβάλα). Επίσης, σε συνεννόηση με την κυβέρνηση εξετάζονται πιθανά κίνητρα για την εγκατάσταση.

Να σημειωθεί ότι ήδη κατασκευάζεται στο Λόβετς της Βουλγαρίας μονάδα παραγωγής, η δεύτερη μετά το Άαχεν, με τη γειτονική χώρα να έχει δώσει όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις μέσα σε διάστημα ολίγον μηνών. Η συμφωνία με τη βουλγαρική κυβέρνηση υπεγράφη στις 15 Ιουλίου με το  ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 143 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, έχει προβλεφθεί κρατική επιδότηση της επένδυσης με το ποσό των 34 εκατ. ευρώ.

Στο μεταξύ για την Ελλάδα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στη λειτουργία γραφείου πωλήσεων και εξυπηρέτησης στην Ελλάδα αλλά και στη δημιουργία τμήματος R&D για την ηλεκτροκίνηση σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Όπως τόνισε χτες ο καθηγητής Ούλριχ Χέρμαν, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα, που στήριξε το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο. σκοπός δεν είναι μόνο η κυκλοφορία νέων μικρών αυτοκινήτων πόλης σε προσιτές τιμές αλλά και η αλλαγή του τρόπου παραγωγής τους.

Να σημειωθεί ότι η Next.e.GO Mobile συνεργάζεται για τμήματα μηχανολογικού εξοπλισμού με τη Bosch και παράλληλα προωθεί ένα καινοτόμο τρόπο παραγωγής χωρίς μεγάλα κεντρικά εργοστάσια αλλά με μια σειρά μικροεργοστασίων, δυνατότητας παραγωγής έως 30.000 οχημάτων ετησίως, αλλά τα οποία μπορούν να είναι κερδοφόρα με ακόμη και 10.000 οχήματα ετησίως. Γιαυτό και με δεδομένη την ανάπτυξη στη Βουλγαρία «βλέπει» και το ενδεχόμενο να στήσει στην Ελλάδα ακόμη και μια πιο μικρή μονάδα παραγωγής που θα λειτουργεί παραπληρωματικά με τη Βουλγαρία όπου, μάλιστα,  υπάρχουν και μονάδες της Bosch.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ