Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΕΤΕ: Ο στόχος τους 6% και οι ικανοποιητικές επιδόσεις των πελατών

ΕΤΕ: Ο στόχος τους 6% και οι ικανοποιητικές επιδόσεις των πελατών

Υψηλή κερδοφορία, μείωση Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων και κεφαλαιακή  επάρκεια, παρέχοντας προστιθέμενη αξία σε πελάτες και μετόχους, είναι οι στόχοι της Εθνικής Τράπεζας, όπως γνωστοποίησε η διοίκηση της τράπεζας κατά τη διάρκεια ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων για το β’ τρίμηνο του έτους, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, Παύλο Μυλωνά να δηλώνει πως «παραμένουμε προσηλωμένοι στην επίτευξη των φιλόδοξων στόχων μας».

Ειδικότερα, στο β’ τρίμηνο του 2021 τα εγχώρια NPEs έφθασαν στα 4 δισ. ευρώ, ενώ ο σχηματισμός NPEs παρέμεινε αρνητικός. Σύμφωνα με τη διοίκηση, στόχος είναι το 2022 ο δείκτης να είναι 6%.

Παράλληλα και όπως επεσήμανε ο κ. Μυλωνάς, οι επιδόσεις των πελατών σε πρώην μορατόρια είναι ικανοποιητικές, καθώς μέχρι σήμερα, μόλις το 3% των δανείων από moratoria που έληξαν παρουσιάζει καθυστέρηση πληρωμών άνω των 90 ημερών, ενώ μόλις 1% είναι το ποσοστό των δανείων με μικρή καθυστέρηση άνω των 30 ημερών.

«Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, τα κονδύλια από τον ευρωπαϊκό μηχανισμό ανάκαμψης και ανθεκτικότητας (RRF) σε συνδυασμό με τις περαιτέρω διαρθρωτικές  μεταρρυθμίσεις στη χώρα αναμένεται να οδηγήσουν σε εκτόξευση των  επενδύσεων. Αξιοποιώντας το βελτιωμένο  λειτουργικό μοντέλο της ΕΤΕ, όπως αναδείχτηκε από το επιτυχημένο Πρόγραμμα Μετασχηματισμού που μόλις ολοκλήρωσε τον τρίτο έτος του, η Εθνική Τράπεζα βρίσκεται σε προνομιακή θέση για να στηρίξει τους πελάτες της σε ένα περιβάλλον υψηλής και βιώσιμης ανάπτυξης, επιτυγχάνοντας έτσι τον στόχο να αναδειχθεί σε Τράπεζα πρώτης επιλογής στην Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Μυλωνάς.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ