Στην επανενεργοποίηση των λεωφορειολωρίδων προχωρά το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με στόχο τη βελτίωση της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης των πολιτών.
Πρόκειται για ένα μέτρο που αν και έχει ατονήσει τα τελευταία χρόνια κυρίως λόγω έλλειψης αστυνόμευσης θεωρείται ιδιαίτερα αποτελεσματικό στη βελτίωση των χρόνων των δρομολογίων λεωφορείων και τρόλεϊ, μετατρέποντας τα μέσα αυτά σε πιο ελκυστικά για τους επιβάτες.
Ειδικότερα ο ΟΑΣΑ προχωρά στην προκήρυξη διεθνούς ηλεκτρονικού διαγωνισμού με αντικείμενο «Προμήθεια και εγκατάσταση καμερών καταγραφής παραβάσεων σε αποκλειστικές λωρίδες λεωφορείων». Πρωταρχικός στόχος είναι η προμήθεια των ψηφιακών καμερών και η άμεση τοποθέτησή τους ώστε να περιοριστεί στο ελάχιστο το φαινόμενο των συστηματικών παραβιάσεων των λωρίδων αποκλειστικής κυκλοφορίας λεωφορείων.
Ο προϋπολογισμός του διαγωνισμού ανέρχεται σε 490.800 ευρώ και ακολουθεί την προκήρυξη άλλου διαγωνισμού με αντικείμενο την διαγράμμιση των λεωφορειολωρίδων που πραγματοποιήθηκε πριν από λίγες ημέρες (προϋπολογισμού 20.000 ευρώ).
Οι υφιστάμενες λεωφορειολωρίδες (συνολικά 52,3 χλμ.) εντοπίζονται στο κύριο οδικό δίκτυο της Αθήνας με έμφαση στους άξονες με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης. Βρίσκονται στις περιοχές εντός του δακτυλίου της Αθήνας, στο κέντρο του Πειραιά, αλλά και σε κάποιους σημαντικούς οδικούς άξονες σύνδεσης προαστίων όπως η οδός Λένορμαν, η Λ. Μεσογείων και η Λ. Δημοκρατίας.
By Newsroom
219
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο