Σάββατο, 18 Μαΐου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΑΒ Βασιλόπουλος: Η «απόβαση» στον κόμβο Κηφισίας και το κατάστημα στο Άγιο...

ΑΒ Βασιλόπουλος: Η «απόβαση» στον κόμβο Κηφισίας και το κατάστημα στο Άγιο Όρος

Σε πλήρη εξέλιξη είναι το μεγάλο επενδυτικό πρόγραμμα συνολικής αξίας 180 εκατ. ευρώ σε ορίζοντα τριετίας για την αλυσίδα λιανικής τροφίμων ΑΒ Βασιλόπουλος, το οποίο περιλαμβάνει άνοιγμα νέων καταστημάτων αλλά και ανακαινίσεις παλαιότερων όπου κρίνεται απαραίτητο. Σήμερα Πέμπτη, η εταιρεία εγκαινιάζει ένα κατάστημα με φιλοδοξίες ναυαρχίδας, καθώς θα αποτελέσει τον πιλότο και τον οδηγό για τις νέες αλλαγές και τη μετάβαση στη νέα εποχή που στοχεύει η εταιρεία.

Ο λόγος για το νέο μεγάλο ιδιόκτητο κατάστημα κοντά κόμβο Κηφισίας στο Μαρούσι, βάζοντας «πόδι» στο πιο δημοφιλές τοπόσημο της χώρας για επιχειρήσεις και business όπως είναι το «δαχτυλίδι». Πρόκειται για μια επένδυση που έφτασε τα 12 εκατ. ευρώ, καθώς είναι το τρίτο σε μέγεθος κατάστημα της αλυσίδας, ύστερα από αυτό του Ελληνικού και το Mega AB στην Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας, απέναντι από τα 120.

Το κατάστημα – ναυαρχίδα στο Μαρούσι βρίσκεται επί της Λεωφόρου Κηφισίας 34 και Ρωμανού Μελωδού στο Ίδρυμα Μιμηκοπούλου, είναι 2.800 τ.μ. και «γεννήθηκε» με την τελευταία λέξη της τεχνολογικής υποστήριξης αλλά και τους όρους βιωσιμότητας. Όπως αποκάλυψε στους δημοσιογράφους χθες το βράδυ ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, Νίκος Λαβίδας, η επένδυση για το νέο υπερσύγχρονο κατάστημα που φιλοξενεί πολλά νέα concepts και αναπτύσσει πληθώρα καινοτομιών, ενώ θα είναι «βιτρίνα» και αντανάκλαση όλης της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος τη νέα εποχή.

Διαθέτει περίπου 20.000 κωδικούς, με τους 1.000 εξ αυτών να κοσμούν την ιδιαίτερα πλούσια κάβα που πιάνει ένα εξαιρετικά μεγάλο μέρος του καταστήματος, ενώ οι βιολογικοί κωδικοί στο τμήμα Αρμονία αγγίζουν τους 1.700.

Επίσης, όπως τόνισε ο κ. Λαβίδας υπάρχουν πολλές καινοτομίες όπως το σύστημα υδροπονίας ώστε να διατηρούνται φρέσκα τα λαχανικά. Το κατάστημα διαθέτει ψηφιακές εφαρμογές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επισκέπτη, όπως έξι αυτόματα ταμεία, οθόνες ψηφιακής σηματοδότησης που προβάλλουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ, κιόσκια για σειρά προτεραιότητας στα τμήματα service για την εξοικονόμηση χρόνου κ.α.

Το Mega AB στο Μαροσι έχει εξωτερικό αλλά και υπόγειο parking 220 θέσεων συνολικά, ενώ υπάρχουν θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Πλέον, η αλυσίδα λιανικής διαθέτει σε όλη την Ελλάδα 632 καταστήματα, 318 εταιρικά, 300 franchise και 14 Cash and Carry. Στο νέο κατάστημα απασχολούνται συνολικά 92 εργαζόμενοι.

Όπως επισήμανε ο κ. Λαβίδας, σε φάση ανακαίνισης βρίσκεται το μεγάλο κατάστημα στο Ελληνικό, με το κόστος να ανέρχεται στο 1,5 εκατ. ευρώ και θα ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2023. Παράλληλα, νέες ανακαινίσεις προγραμματίζονται – ή και γίνονται ήδη – όπου κρίνεται απαραίτητα και σε άλλα καταστήματα της αλυσίδας ανά την Ελλάδα.

Επίσης, η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η πρώτη που θα σπάσει το… άβατο του Αγίου Όρους, καθώς στις αρχές του 2024 ανοίγει το πρώτο της κατάστημα στην περιοχή Καρυές. Ασφαλώς θα είναι ένα διαφορετικό κατάστημα, προσαρμοσμένο στις ανάγκες των ενοίκων της περιοχής, οπότε θα έχει και εντελώς ξεχωριστό κωδικολόγιο προϊόντων. Συνάμα, ένα μεγάλο μέρος των προϊόντων και των κωδικών που θα φιλοξενήσει στα ράφια του το συγκεκριμένο κατάστημα θα προέρχονται από τοπικές παραγωγές, με στόχο την ανάδειξη του ιδιαίτερου διατροφικού πλούτου της περιοχής.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ