Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣΠώς θα πάνε στην Φυλή τα logistics

Πώς θα πάνε στην Φυλή τα logistics

Έως τα τέλη του 2025 προγραμματίζεται να έχει ολοκληρωθεί η μετεγκατάσταση των αποθηκών logistics από τον Ελαιώνα στον δήμο Φυλής. Το υπουργεί Υποδομών-Μεταφορών βρίσκεται σε αναζήτηση ακινήτου που θα φιλοξενήσει τις σχετικές εγκαταστάσεις στον δήμο Φυλής με τον σχετικό διαγωνισμό να αναμένεται να έχει προκηρυχθεί έως τα τέλη του τρέχοντος έτους. Για να πραγματοποιηθεί η μεταφορά προϋπόθεση μετά την εξεύρεση του κατάλληλο ακινήτου που θα συγκεντρώνει το σύνολο των ειδικών αναγκών των μεταφορικών επιχειρήσεων, είναι η κατάλληλη διαμόρφωσή του ώστε να διαθέτει τα χαρακτηριστικά Επιχειρηματικού Πάρκου.

Το ακίνητο θα παραχωρηθεί από τον δήμο Φυλής μακροχρόνια έναντι οικονομικού ανταλλάγματος που θα προκύψει από διαγωνιστική διαδικασία, για συγκεκριμένα έτη, βάσει χρηματικού μοντέλου.

Το ακίνητο προορίζεται για την εγκατάσταση cluster μεταφορικών επιχειρήσεων εθνικής εμβέλειας. Το έργο περιλαμβάνει και συνοδά έργα τα οποία αποτελούνται από την κατασκευή κόμβου σύνδεσης με την Αττική Οδό καθώς και την κατασκευή σιδηροδορμικής γραμμής που θα συνδέει το υποδοεχέα με το ΕΣΔ (Εθνικό Σιδηροδρομικό Δίκτυο).

Πρόκειται για τα έργα οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης, τα οποία συνδέονται με την τεχνική ανάπτυξη του Υποδοχέα & συμβάλλουν στη λειτουργική αρτιότητα του έργου, την αύξηση εμπορικής αξίας της υποδομής & στην προσέλκυση επενδυτικού ενδιαφέροντος.

Το επιχειρηματικό μοντέλο των μεταφορικών επιχειρήσεων απαιτεί την λειτουργία τους σε cluster και ο χώρος θα πρέπει να είναι σε θέση να φιλοξενήσει το σύνολο των επιχειρήσεων.

-Η έκταση ακινήτου θα πρέπει να είναι σε θέση να καλύψει τις ανάγκες για την μετεγκατάσταση, Θα πρέπει να γίνει χωροθέτηση του ακινήτου, να διαθέτει δυνατότητα σύνδεσης με την Αττική Οδό, δυνατότητα σιδηροδρομικής σύνδεσης του ακινήτου και να εξυπηρετείται από την Περιφερειακή Αιγάλεω.

Στόχος της μετεγκατάστασης είναι η δημιουργία προϋποθέσεων εύνομης και παραγωγικής λειτουργίας των μεταφορικών επιχειρήσεων της πρωτεύουσας, που αποτελούν την «καρδιά» του τελικού σταδίου της αναπτυσσόμενης εφοδιαστικής αλυσίδας. Αυτή θα έχει ως αποτέλεσμα:

-Περιβαλλοντική εξυγίανση & απορρύπανση ζωτικά ελεύθερων χώρων στην περιοχή.

-Προώθηση της τοπικής ανάπτυξης του δήμου με αλλαγή αναπτυξιακού μοντέλου.

-Δημιουργία οργανωμένων εθνικών cluster μεταφορικών επιχειρήσεων σε στρατηγικό σημείο σε σύνδεση με την Αττική οδό και το σιδηρόδρομο.

-Μείωση κόστους εθνικών logistics.

-Μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος, με κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της Αττικής.

Νέες θέσεις εργασίας

Από την μακροσκοπική ανάλυση των τεχνικοοικονομικών δεδομένων του έργου, σε βάθος 20ετίας και εκτιμάται πως το έργο θα έχει σημαντικές θετικές κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις σε επίπεδο απασχόλησης. Ειδικότερα υπολογίζεται ότι θα οδηγήσει σε:

– 140 θέσεις εργασίας κατά τη διάρκεια κατασκευής των έργων υποδομής.

– 140 θέσεις μέση ετήσια ανθρωποαπασχόληση ή 2.800 θέσεις εργασίας συνολικά, κατά τη διάρκεια της εικοσαετούς περιόδου για την κατασκευή των κτηριακών εγκαταστάσεων επιχειρήσεων.

– 950 θέσεις εργασίας σε επιχειρήσεις εντάσεως κεφαλαίου ή 2.800 θέσεις εργασίας σε επιχειρήσεις εντάσεως εργασίας, κατά την 20ετή λειτουργία τους.

– 5 μόνιμες θέσεις εργασίας / έτος από τη λειτουργία των φορέων (ΕΑΝΕΠ).

– 18 θέσεις εξωτερικών συνεργατών των φορέων.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ