Η General Motors Co. (GM) και οι κοινοπραξίες της στην Κίνα πώλησαν περισσότερα από 780.000 οχήματα στην Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας ετήσια αύξηση κατά 69%.
Η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία απέδωσε την αύξηση των πωλήσεών της στην Κίνα, στα οχήματα πολυτελείας και στα μεγαλύτερα οχήματα, στα μεγάλα, αλλά και στα μεσαίου μεγέθους SUV, όπως επίσης και στα οχήματα πολλαπλών χρήσεων, όπως ανέφερε την Τρίτη, η εφημερίδα «The Detroit News».
Ειδικότερα, οι πωλήσεις των οχημάτων Buick στην Κίνα κατά το πρώτο τρίμηνο κατέγραψαν ετήσια αύξηση 73%, των Cadillac κατέγραψαν ρεκόρ πωλήσεων περισσότερων από 57.000 μονάδων, με ετήσια αύξηση 114%, ενώ η αύξηση των πωλήσεων των Chevrolet καταγράφηκε στο 27%.
Η εμπορική μάρκα Wuling της GM στην Κίνα διπλασίασε τις πωλήσεις της, με περισσότερα από 347.000 οχήματα, ενώ οι πωλήσεις της εμπορικής ταυτότητας Baojun κατέγραψαν αύξηση, κατά 5%.
Νωρίτερα, η GM ανέφερε ότι πώλησε 642.250 οχήματα στις ΗΠΑ κατά το πρώτο τρίμηνο, καταγράφοντας ετήσια αύξηση άνω του 4%.
ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ