Ξεπέρασε το 1,8 δισ. ευρώ η αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας στην Ελλάδα το δεκάμηνο Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2022, καταγράφοντας άνοδο κατά 13,7%, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2021, σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδος (ΣΕΠΕΕ).
Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται πάντως ότι, μετά το καλοκαίρι, «τόσο οι λιανικές πωλήσεις, όσο και οι εξαγωγές εμφανίζουν σημάδια κάμψης, λόγω του πληθωρισμού που επηρεάζει αρνητικά την κατανάλωση ειδών μόδας σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές».
Αναλυτικότερα, οι εξαγωγές ενδυμάτων σημείωσαν σημαντική άνοδο, κατά 17,8% και ανήλθαν σε 934 εκατ. ευρώ, ενώ εκείνες της κλωστοϋφαντουργίας αυξήθηκαν κατά 26% και διαμορφώθηκαν σε 474 εκατ. Οι δε εξαγωγές του πρωτογενούς τομέα, του βαμβακιού, σημείωσαν μικρή μείωση, κατά 3,6%, υποχωρώντας στα 450 εκατομμύρια.
Αυξημένες κατά 33,7% ήταν πάντως και οι εισαγωγές προϊόντων ένδυσης και κλωστοϋφαντουρίας. Η αύξηση στις εισαγωγές κλωστοϋφαντουργικών ανήλθε σε 31,7%, ενώ οι εισαγωγές ενδυμάτων ήταν υψηλότερες κατά 34% διαμορφώθηκαν σε 2,2 δισ. Όσον αφορά την εγχώρια αγορά, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων κατέγραψαν άνοδο 21,9% στο δεκάμηνο και ανήλθαν σε αξία στα 2,05 δισεκατομμύρια