Τετάρτη, 12 Μαρτίου, 2025
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΟύζο Βαρβαγιάννη: Στα 6,2 εκατ. ο τζίρος του 2024 – Η νέα...

Ούζο Βαρβαγιάννη: Στα 6,2 εκατ. ο τζίρος του 2024 – Η νέα επένδυση

Η καλύτερη χρονιά μετά το 2019 ήταν η χρήση του 2024 για την ιστορική ποτοποιία Βαρβαγιάννη, καθώς πέτυχε αύξηση τζίρου στα 6,2 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. το 2023, ενώ είχε και βελτίωση της κερδοφορίας της. Αυτό επισήμανε στο FinUpNews.gr ο κ. Γιάννης Βαρβαγιάννης γενικός διευθυντής της εταιρείας (φωτό κάτω) στο πλαίσιο της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην έκθεση FoodExpo.

Για το 2025 ο κ. Βαρβαγιάννης είναι αισιόδοξος για μια ακόμη καλύτερη χρονιά, προσδοκώντας σε αύξηση πωλήσεων και κερδών κατά 5 έως 10% συγκριτικά με την περασμένη χρήση. Σημειώνεται πως η οικογένεια Βαρβαγιάννη – που είναι η έκτη γενιά πλέον στην εταιρεία, διατηρεί συντηρητικό προφίλ, χωρίς κινήσεις εντυπωσιασμού, ποντάροντας καθαρά στο προϊόν της, που είναι το ούζο πολλαπλής απόσταξης.

Κομβική για την εταιρεία είναι η επένδυση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ που αφορά στην επέκταση της παραγωγικής της μονάδας στο Πλωμάρι. Πρόκειται ουσιαστικά για μονάδα – αποθηκευτικό χώρο που βρίσκεται σε απόσταση 2 χλμ από το εργοστάσιό μας στο Πλωμάρι. Η επένδυση έχει υπαχθεί στον Αναπτυξιακό Νόμο και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός τριετίας», αναφέρει ο κ. Βαρβαγιάννης.

Μέσω αυτής της επένδυσης, η εταιρεία στοχεύει στον διπλασιασμό της ικανότητας παραγωγής της, αλλά και στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητά της στην αγορά και της ικανότητάς της να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση που υπάρχει για τα προϊόντα της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Στην ουσία πρόκειται για μια επένδυση που παρέχει ασφάλεια για τη μελλοντική αύξηση της παραγωγής, μιας και οι εξαγωγές τρέχουν με καλούς ρυθμούς και φέτος. Η τρέχουσα χρονικά εξελίσσεται πολύ καλά για την εταιρεία, η οποία βρίσκεται σε τροχιά να φθάσει τα υψηλά επίπεδα των 4,5 εκατ. ευρώ που είχε σημειώσει το 2019.

Μεγάλη ιστορία

Η εταιρεία Βαρβαγιάννης, έχει ιστορία 165 ετών, καθώς «πατά» σε τρεις αιώνες, μιας και ιδρύθηκε το μακρινό 1860, αποτελώντας ένα από τα ισχυρότερα ελληνικά brands ποτοποιίας που κρατούν αναλλοίωτη την παράδοση.

Όπως τονίζει ο κ. Γιάννης Βαρβαγιάννης, «η σταθερά ανοδικής μας πορεία από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας. Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».

Σημειώνεται πως το 70% των πωλήσεων της εταιρείας γίνεται στην εστίαση και στη χονδρική και το 30% μέσα απ’ το δίκτυο του οργανωμένου λιανεμπορίου, ενώ η ετήσια παραγωγή κυμαίνεται μεταξύ 50.000 και 55.000 9λιτρων κιβωτίων. Η εταιρεία εξάγει το προϊόν της σε 25 χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία που είναι η πρώτη χώρα σε κατανάλωση ούζου, το Ισραήλ, η Αμερική, χώρες της Αφρικής κ.α.

Η οικογένεια Βαρβαγιάννη διαθέτει είκοσι στρέμματα στο χωριό Λισβόρι της Λέσβου, όπου παράγει το δικό της γλυκάνισο, ο οποίος και παίζει καθοριστικό ρόλο στη γεύση και τον χαρακτήρα του ούζου μαζί με τα αρωματικά φυτά της οικογενειακής συνταγής.

Το πιο παλιό προϊόν της εταιρείας είναι το «μπλε» Ούζο Βαρβαγιάννη το οποίο παράγεται από τις έξι γενιές και από το 1860, από το 1950 παράγεται το «κόκκινο» ούζο (Εύζωνας) στους 47% Vol, το 1962 βρήκε το «μαύρο» (Αφροδίτη) που παράγεται στους 48% Vol., ενώ από το 1997 έχει κυκλοφορήσει το «πράσινο» ούζο, που παράγεται στους 42% Vol.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ