Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΚόμβο τεχνολογίας στην Πάτρα δημιουργεί η Entersoft σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο

Κόμβο τεχνολογίας στην Πάτρα δημιουργεί η Entersoft σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο

Κόμβο τεχνολογίας που θα «παντρεύει» την πανεπιστημιακή εκπαίδευση και τη θεωρητική κατάρτιση με την άμεση εφαρμογή στην πράξη της αγοράς, δημιουργώντας τους αυριανούς επιστήμονες δρομολογεί στην Πάτρα η Entersoft, σε συνεργασία με το τοπικό πανεπιστήμιο.

Πρόκειται για ένα τεχνολογικό hub που θα λειτουργήσει ως φυτώριο αλλά και εκκολαπτήριο νέων επιστημόνων πληροφορικής, μηχανικών υπολογιστών, προγραμματιστών και τεχνολόγων, ενώ θα δημιουργήσει 60 επιπλέον θέσεις εργασίας.

Αυτά δήλωσε μεταξύ άλλων σε συνάντηση με δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Entersoft Αντώνης Κοτζαμανίδης, σημειώνοντας πως για κάθε έτος λειτουργίας του hub θα απαιτούνται κεφάλαια 2 έως 3 εκατ. ευρώ.

Όπως ο ίδιος τόνισε, το πανεπιστήμιο της Πάτρας επιλέχθηκε γιατί είναι μεγάλο, έχει εύκολη πρόσβαση με την Αθήνα, ενώ οι περισσότεροι φοιτητές του προέρχονται από την Αττική, οπότε άνετα μπορούν να καλλιεργήσουν στενότερες σχέσεις με την εταιρεία εν ευθέτω χρόνω. «Στόχος είναι να δημιουργήσουμε τους αυριανούς επιστήμονες» επισήμανε ο κ. Κοτζαμανίδης.

ΣΕΠΕ

Το νέο project ξεκινά με την έναρξη του νέου χρόνου και σύμφωνα με τον CEO της Entersfot «την επόμενη 5ετία στόχος είναι το 20% έως 25% των προσλήψεών μας να γίνεται από το “φυτώριο” της Πάτρας.

Σύμφωνα με τον κ. Κοτζαμανίδη, το κυριότερο πρόβλημα που έχουν πλέον όλες οι εταιρείες πληροφορικής και τεχνολογίας – σε Ελλάδα και το εξωτερικό – είναι η ανεύρεση και η σωστή αφομοίωση κατάλληλων και καταρτισμένων στελεχών, που να μπορούν να «κουμπώσουν» με την εκάστοτε κουλτούρα της εταιρείας.

Τόνισε ότι ο κλάδος της πληροφορικής βλέπει πλέον οργανική ανάπτυξη 20% και 25% κάτι που είχαμε πολλά χρόνια να δούμε, και αυτό δημιουργεί πρόσθετες ανάγκες για επιστήμονες του χώρου.

Οι κύριοι πυλώνες ανάπτυξης της Entersoft

Αναλύοντας το επιχειρηματικό πλάνο της εταιρείας από εδώ και πέρα, ο κ. Κοτζαμανίδης τόνισε ότι βασίζεται σε τρεις πυλώνες. Ο πρώτος είναι η οργανική ανάπτυξη, ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη μέσω νέων προϊόντων και δικών της προγραμμάτων και ο τρίτος είναι μέσω εξαγορών.

Σημείωσε ότι τα περιθώρια για οργανική ανάπτυξη πλέον είναι τεράστια στην ελληνική αγορά, καθώς η ψηφιοποίηση ουσιαστικά έχει περάσει μόλις στο 15% των ελληνικών επιχειρήσεων. Οι ελληνικές επιχειρήσεις λόγω της υπερδεκαετούς κρίσης έμειναν πίσω όσον αφορά τις τεχνολογικές εξελίξεις και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, οπότε τώρα «τρέχουν» να καλύψουν το έδαφος, έχοντας και την ώθηση από τα κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης. «Χρωστούν τεχνολογική εξέλιξη οι ελληνικές εταιρείες λόγω της 10ετούς καθίζησης» τόνισε ο κ. Κοτζαμανίδης δίνοντας το στίγμα της τεράστιας αγοράς που υπάρχει στο χώρο της πληροφορικής.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ο επικεφαλής της εισηγμένης άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο να κάνει και νέα εξαγορά η Entersoft μετά τις 7-8 που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια. Τόνισε ότι δεδομένου ότι η εταιρεία είναι χωρίς δανεισμό, άνετα μπορεί να βρει από τις τράπεζες χρηματοδότηση 10 εκατ. ευρώ, ενώ έχει και 10 εκατ. καθαρό ταμείο, οπότε υπάρχει ένας «κουμπαράς» 20 εκατ. ευρώ για εξαγορές.

Πλην της χώρας μας που θα παραμείνει ναυαρχίδα των εργασιών της εταιρείας, επόμενη ισχυρή αγορά για την Entersoft είναι η Ρουμανία όπου είναι πολύ πιθανόν να γίνει σύντομα εξαγορά, με στόχο το μεγαλύτερο αποτύπωμα στη χώρα. Η εταιρεία διατηρεί ήδη θυγατρική στο Βουκουρέστι με 25 εργαζόμενους επιστήμονες πληροφορικής.

Διπλασιασμός μεγεθών την 4ετία

Όπως είπε ο κ. Κοτζαμανίδης, την τελευταία 4ετία η Entersoft έχει διπλασιάσει τα μεγέθη και το εκτόπισμά της, καθώς το 2016 απασχολούσε 190 άτομα, ενώ στο τέλος του 2021 θα ξεπεράσει τα 370. Το πλάνο της προβλέπει επίσης διπλασιασμό μεγεθών για τα επόμενα 4-5 χρόνια.

ΣΕΠΕ

Η Entersoft ξεκίνησε από ένα γραφείο με τέσσερα άτομα το 2002 με στόχο να παρέχει λογισμικό για επιχειρήσεις και μέσα σ’ αυτά τα 19 χρόνια έχει εξελιχτεί σ’ έναν μεγάλο όμιλο που διαθέτει τρεις θυγατρικές σε τρεις χώρες και περισσότερους από 3.500 πελάτες σε 21 χώρες.

Η εταιρεία εισήχθη στην Εναλλακτική Αγορά του Χ.Α. το Μάιο του 2008, ενώ το Μάρτιο του 2020, μεταπήδησε στην Κύρια Αγορά και έκτοτε έχει λαμπρή πορεία, τόσο επιχειρηματικά, όσο και χρηματιστηριακά. Από την προσεχή Δευτέρα θα αποτελεί μέλος του δείκτη Mid Cap, που περιλαμβάνει τις εταιρείες μεσαίας κεφαλαιοποίησης του Χρηματιστηρίου, ενώ το 2021 η μετοχή καταγράφει ράλι +100%.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ