Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠΟΛΙΤΙΚΗΚ. Καραμανλής:Η Ελλάδα κόμβος υποδομών -Οι άξονες μας το 2021

Κ. Καραμανλής:Η Ελλάδα κόμβος υποδομών -Οι άξονες μας το 2021

Την άποψη ότι ο πρόσφατος ανασχηματισμός έγινε με γνώμονα την ακόμα καλύτερη λειτουργία του κυβερνητικού σχήματος και ότι οι εκλογές θα γίνουν όταν έρθει η ώρα τους, εξέφρασε ο Κώστας Καραμανλής, μιλώντας στη Real news.

Όπως αναφέρει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών οι υπουργοί πρέπει να έχουν μόνο μία έγνοια: τα καθήκοντα που τους εμπιστεύτηκε ο πρωθυπουργός για το καλό του τόπου. “Εφόσον συνεχίσουμε να κάνουμε καλά τη δουλειά μας, οι πολίτες θα εμπιστευτούν ξανά τη Νέα Δημοκρατία και τον Κυριάκο Μητσοτάκη”.

Όσον αφορά τους στόχους του υπουργείου Υποδομών ο Κώστας Καραμανλής, περιέγραψε τους 5 άξονες για το 2021:

“Πρώτον, ο νέος μεγάλος εθνικός στόχος, να γίνει η Ελλάδα κόμβος υποδομών της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για αυτό. Με έμφαση στα σιδηροδρομικά έργα, στις συνδυασμένες μεταφορές, στην ενίσχυση των λιμανιών μας και στα logistics centers.

Δεύτερον, η επιστροφή της πατρίδας μας στο δρόμο της ανάπτυξης, στην οποία ως υπουργείο συμβάλλουμε με ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων σε όλη τη χώρα, ύψους άνω των 13 δισ. ευρώ.

Τρίτον, ημέρα με την ημέρα καλύτερες αστικές συγκοινωνίες και υλοποίηση του μεγάλου διαγωνισμού για 1.300 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που θα λύσουν οριστικά το πρόβλημα.

Τέταρτον, προώθηση της ηλεκτροκίνησης και,

Πέμπτον, περισσότερη ασφάλεια στους δρόμους μας”.

Για τα Μέσα Μεταφοράς εν μέσω της πανδημίας

Όσον αφορά την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ για τα Μέσα Μεταφοράς και τα δρομολόγια εν μέσω του κορονοϊού ο Κώστας Καραμανλής κάνει επίθεση στην αξιωματική αντιπολίτευση και την κατηγορεί για “πολιτικό θράσος”. “Η αξιωματική αντιπολίτευση δυστυχώς δεν επιδεικνύει πολιτική ευθύνη. Αντιθέτως, με πολιτικό θράσος ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες επί 4,5 χρόνια, μας κατηγορεί που δεν τα έχουμε διορθώσει όλα μέσα σε 1,5 χρόνο. Η πραγματικότητα, όμως, είναι ότι η κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς βελτιώνεται σταθερά. Σίγουρα δεν έχουμε φτάσει ακόμα στο επίπεδο που στοχεύουμε και θέλουν οι πολίτες, όμως έχουν γίνει μεγάλα βήματα προόδου. Από την πρώτη μέρα εφαρμόζουμε το σχέδιό μας, που έχει 3 φάσεις: ανάταξη – ενίσχυση – ανανέωση”.

Σύμφωνα με τον Κώστα Καραμανλή αυτήν την στιγμή υπάρχουν 1.100 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα στους δρόμους της Αθήνας. Επίσης η συμφωνία με τα ΚΤΕΛ απέφερε 200 νέα οχήματα και 550 επιπλέον οδηγούς, σε 60 γραμμές. “Συνεχίζουμε την προσπάθεια για να βελτιώσουμε κι άλλο την εικόνα, αφού άμεσα αναμένεται να προστεθούν άλλα 300 λεωφορεία με leasing, ενώ ολοκληρώνονται 609 προσλήψεις σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ. Αντίστοιχη εικόνα και στη Θεσσαλονίκη.

Οι χρονοαποστάσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς, υποστηρίζει ο υπουργός, πως έχουν μειωθεί σημαντικά, ενώ παράλληλα γίνεται συστηματική προσπάθεια για την επέκτασή τους. “Ήδη, ολοκληρώσαμε τρεις νέους σταθμούς μετρό της επέκτασης προς Πειραιά και συνεχίζουμε εντατικά τις εργασίες στους άλλους τρεις τους οποίους παραλάβαμε με πολύ σοβαρές καθυστερήσεις: Μανιάτικα, Δημοτικό Θέατρο και Πειραιά. Το πιο σπουδαίο νέο για το μετρό, όμως, είναι ασφαλώς ότι μετά από χρόνια ξεμπλοκάραμε το διαγωνισμό για τη γραμμή 4. Το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που θα γίνει τα επόμενα χρόνια στη χώρα μας, προϋπολογισμού 1,5 δισ. ευρώ, το οποίο όταν ολοκληρωθεί θα αλλάξει την καθημερινότητα των πολιτών. Μέσα στο 2021 θα δούμε τα πρώτα εργοτάξια, για τις πρόδρομες εργασίες. Παράλληλα, προετοιμάζουμε και την επέκταση της γραμμής 2 προς δυτική Αττική. Ενώ εξασφαλίσαμε και ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την ανάταξη 15 συρμών της γραμμής 1, ώστε να πυκνώσουν σημαντικά τα δρομολόγια και σε αυτή.
Μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα, όμως, και η ανάπτυξη του δικτύου του τραμ: Ξεκίνησε ξανά η κυκλοφορία του στο Σύνταγμα, προχωρά επίσης η επέκταση προς Πειραιά, ενώ προσθέτουμε και 25 συρμούς νέας γενιάς στο στόλο μας” σημειώνει.

Οι εξελίξεις στην Πατρών – Πύργου

Αναφορικά με την Πατρών – Πύργου λέει ότι ελήφθη η επίσημη έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και τώρα αναμένουμε την Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε στη συνέχεια να ξεκινήσει η κατασκευή του έργου. Όπως επισημαίνει ο Κώστας Καραμανλής “βασική δέσμευσή μας ήταν να ξεμπλοκάρουμε έργα εμβληματικά και αναγκαία για τον τόπο, που κινδύνευαν να μην πραγματοποιηθούν. Ο Πατρών-Πύργου είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Βάλαμε τέλος στο αδιέξοδο της κατάτμησης σε 8 κομμάτια, εξασφαλίσαμε από την Ε.Ε. τη χρηματοδότηση του έργου, ήρθαμε σε συμφωνία με τον παραχωρησιούχο για ένταξη του έργου στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού. Επειδή, όμως, οι πολίτες δεν μπορούν να περιμένουν άλλο, παράλληλα με το σχεδιασμό μας για την κατασκευή του νέου, σύγχρονου αυτοκινητοδρόμου, προχωράμε και την υλοποίηση άμεσων εργασιών για να γίνει πολύ πιο ασφαλής ο υφιστάμενος. Με ένα πρόγραμμα στοχευμένων σημειακών παρεμβάσεων, με προϋπολογισμό 30 εκατ. ευρώ, και στόχο τη δραστική μείωση των ατυχημάτων. Η οδική ασφάλεια αποτελεί απόλυτη προτεραιότητά μας. Γι’ αυτό, άλλωστε, ξεκινάμε και ένα πρόγραμμα έργων οδικής ασφάλειας σε 7000 σημεία σε όλη τη χώρα”.

Για ΗΠΑ: Ο λαϊκισμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Δημοκρατίας

Τέλος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολιάζει και τα πρόσφατα γεγονότα στην Ουάσιγκτον, λέγοντας ότι οι εικόνες που είδαμε συγκλόνισαν ολόκληρο τον κόσμο. “Πιστεύω ότι οι ΗΠΑ θα καταφέρουν να ξεπεράσουν αυτή την κρίση και να αντιμετωπίσουν το διχασμό που πάει να δημιουργηθεί. Μένει, όμως, ένα σημαντικό δίδαγμα για όλους: Ότι ο λαϊκισμός σήμερα είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της Δημοκρατίας. Διαβρώνει σε βάθος και ανεξέλεγκτα την κοινωνία και μπορεί να οδηγήσει σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια. Όποιος έχει δημόσιο λόγο, οφείλει να δρα με υπευθυνότητα και μέτρο”, καταλήγει ο Κώστας Καραμανλής.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ