Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚΟΙΝΩΝΙΑΕπιστρέφει για τέταρτη χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης «Καθαρή Εβδομάδα» υπό την αιγίδα...

Επιστρέφει για τέταρτη χρονιά η καμπάνια ευαισθητοποίησης «Καθαρή Εβδομάδα» υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ

Η καμπάνια ευαισθητοποίησης «Καθαρή Εβδομάδα» υπό την αιγίδα της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας και με την υποστήριξη της Kärcher Greece, επιστρέφει για τέταρτη χρονιά.

Η πρωτοβουλία φέτος θα πραγματοποιηθεί από την Δευτέρα 18 μέχρι και την Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024 και στοχεύει να πει ευχαριστώ στους ανθρώπους που φροντίζουν για την καθαριότητα των πόλεων και τη διατήρηση της ευταξίας σε δημόσιους και ιδιωτικούς χώρους.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, «στόχος της δράσης είναι όλοι οι πολίτες να συμμετέχουμε ενεργά με τις καθημερινές μας πράξεις για ένα περιβάλλον περισσότερο φιλικό στον άνθρωπο. Γι’ αυτόν τον λόγο, τοποθετούνται 3 Κίτρινες Καρδιές σε κεντρικές πλατείες πόλεων -που είναι και το χαρακτηριστικό σύμβολο της δράσης- οι οποίες θα παραμείνουν φωταγωγημένες για μία εβδομάδα, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη και τον σεβασμό προς τους ανθρώπους της καθαριότητας».

Οι καρδιές της Καθαρής Εβδομάδας θα βρίσκονται, φέτος, στον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης, στον Δήμο Κορυδαλλού και στον Δήμο Λαρισαίων.

Επιπλέον, ο καθένας μπορεί να συμμετάσχει και να πει το δικό του «ευχαριστώ» μέσα από την ιστοσελίδα της πρωτοβουλίας, https://katharievdomada.gr/ κάνοντας κλικ στη μεγάλη κίτρινη καρδιά, συμβάλλοντας έτσι στην προώθηση ενός καθαρότερου και πιο φιλικού περιβάλλοντος.

Στη φετινή «Καθαρή Εβδομάδα», ενώνουν τις δυνάμεις τους για να ενισχύσουν τα μηνύματα ευγνωμοσύνης προς όλους όσοι φροντίζουν για την καθαριότητα στις γειτονιές και στους δημόσιους χώρους, η εθελοντική οργάνωση Humanity Greece, το Σώμα Ελλήνων Προσκόπων, η Pet City Group, ο Όμιλος Interamerican, το Ολυμπιακό Αθλητικό Κέντρο Αθηνών «Σπύρος Λούης» (ΟΑΚΑ), το brand attrattivo καθώς η Karydakis Media και η DPG Digital Media Group ως χορηγοί επικοινωνίας.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ