Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΕκτοξεύτηκε η χρήση των social media και οι e-shoppers

Εκτοξεύτηκε η χρήση των social media και οι e-shoppers

Καταλυτική αποδείχτηκε η πανδημία για την χρήση του διαδικτύου και στη χώρα μας, με τον αριθμό των χρηστών των social media αλλά και όσων προχωρούν σε ηλεκτρονικές αγορές να έχει εκτοξευτεί το τελευταίο εξάμηνο, ανεξαρτήτου μάλιστα ηλικίας.

Το παραπάνω προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της Focus Bari, «Focus on Tech Life Tips», σύμφωνα με την οποία η συνολική διείσδυση του Ιnternet έχει φτάσει στο εντυπωσιακό 97%, από 88% που ήταν το προηγούμενο εξάμηνο. Δυναμική παρουσία έχουν πλέον στο διαδίκτυο οι Έλληνες ηλικίας 55 έως 64 ετών με 9 στους 10 εξ αυτών να είναι online. Η διείσδυση του Ιnternet βέβαια καταγράφεται ανοδική και στο παιδικό κοινό με σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών να είναι online.

Η πλειονότητα των χρηστών συνδέονται στο διαδίκτυο περίπου 2 ώρες την ημέρα και μάλιστα από το smartphone τους το οποίο αποτελεί πλέον την πρώτη επιλογή συσκευής σύνδεσης για το 95% των χρηστών.

Τη διαφορά κάνουν οι μικροί μας φίλοι, οι οποίοι για την σύνδεση τους στο Ιnternet, έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, με το smartphone και το laptop να ακολουθούν.

Κερδίζει έδαφος το Tik Tok

Έντονη είναι η παρουσία των Ελλήνων και στα social media, με πάνω από 4 στους 5 να αποτελούν ενεργούς χρήστες τους.

Τη θεαματικότερη άνοδο από τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζει το ΤΙΚ ΤΟΚ, το οποίο προτιμούν κατά κύριο λόγο τα κορίτσια 16-24 ετών.

Ενεργοί στα social είναι φυσικά και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία Έλληνες προτιμώντας βέβαια διαφορετικές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Συγκεκριμένα σύμφωνα με την έρευνα, δύο στους τρεις Έλληνες του group ηλικίας 55-64 προτιμούν να περνούν χρόνο σε Facebook, Instagram, Youtube. Μάλιστα το 90% αυτού του ηλικιακού γκρουπ ασχολείται με τα Social Media καθημερινά, δαπανώντας κατά 28 λεπτά περισσότερο χρόνο σε σχέση με έξι μήνες πριν.

Η εξοικείωση με το διαδίκτυο, είχε ως αποτέλεσμα και την μεγάλη άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, συνήθεια που συνεχίζεται παρά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Για την ακρίβεια οι e-shoppers αποτελούν πλέον το 74% των Ελλήνων και παρουσιάζουν αυξημένη μέση δαπάνη για online αγορές. Βάσει της έρευνας, οι χρήστες ξόδεψαν τους τελευταίους έξι μήνες περί τα 805,6 ευρώ κατά μέσο όρο σε ηλεκτρονικές αγορές με σχεδόν 2 στους 3 καταναλωτές να επιλέγουν να πληρώσουν μέσω αντικαταβολής.

Παρότι μάλιστα οι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών η μεγαλύτερη αύξηση(+20%) εντοπίζεται στο κοινό 55+σε σχέση με το προηγούμενο εξάμηνο.

Όσο για το top 3 των προϊόντων που προτιμούν να αγοράζουν online τους τελευταίους 6 μήνες οι Έλληνες περιλαμβάνει τα Έπιπλα & άλλα είδη για το σπίτι, τα Εκπαιδευτικά σεμινάρια / Webinars και τις Υπηρεσίες υγείας.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ