Σε πώληση ενός πλοίου του στόλου της, αλλά και σε μια συμφωνία χρονοναύλωσης προχώρησε μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα η Diana Shipping Inc, συμφερόντων οικογένειας Παληού.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή συμφώνησε την πώληση του capesize “Baltimore” (177.243 dwt/ 2005) στην εταιρεία OceanPal Inc. Η συνολική τιμή πώλησης του πλοίου ανέρχεται σε 22 εκατ. δολάρια, το 20% της οποίας καταβλήθηκε με την υπογραφή του Μνημονίου Συμφωνίας και το 80% της οποίας θα καταβληθεί κατά την παράδοση του πλοίου με τη μορφή νέων προνομιούχων μετοχών της OceanPal Inc.
Οι όροι των προνομιούχων μετοχών θα είναι αμοιβαία αποδεκτοί μεταξύ της Εταιρείας και της OceanPal Inc. και αναμένεται να περιλαμβάνουν προνομιούχο μέρισμα και να μπορούν να μετατραπούν σε κοινές μετοχές της OceanPal Inc. ανά πάσα στιγμή. Η συνολική τιμή πώλησης συμφωνήθηκε με βάση τον μέσο όρο αποτιμήσεων δύο ανεξάρτητων Μεσιτών Πλοίων.
Παράλληλα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε νέα σύμβαση χρονοναύλωσης με την Speed Logistics Marine Limited για το panamax bulk carrier “Selina”, (75.700 dwt/ 2010). Η εν λόγω συμφωνία έχει τεθεί ήδη σε ισχύ και τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 22.000 δολάρια για περίοδο τουλάχιστον έως τις 15 Απριλίου 2023 και το μέγιστο έως τις 20 Ιουνίου 2023. Η εταιρεία αναμένει από το συγκεκριμένο deal ακαθάριστα έσοδα περίπου 6.56 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Πλέον ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 34 bulk carriers (συμπεριλαμβανομένων 4 Newcastlemaxes, 11 Capesizes, 5 Post- Panamaxes, 6 Kamsarmaxes και 8 Panamaxes).