«Πιστεύουμε στο LNG και για αυτό σχεδόν το 90% των επενδύσεών μας σχετίζεται με το LNG, είτε με πλοία LNG είτε με πλοία διπλού καυσίμου LNG». Αυτό τόνισε, μιλώντας στο φόρουμ 23rd World LNG Summit & Awards, ο πρόεδρος της Capital Maritime & Trading, Βαγγέλης Μαρινάκης.
Ο πρόεδρος της Capital Maritime & Trading Corp, μιλώντας για την πράσινη μετάβαση, στάθηκε στη δέσμευση της Capital για την προστασία του περιβάλλοντος, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως «το LNG είναι περίπου 25% καθαρότερο. Αυτό είναι γεγονός.
Η ναυτιλιακή βιομηχανία μας δεν επιδοτείται, έτσι η δέσμευσή μας για το περιβάλλον είναι πραγματική. Προχωράμε, πληρώνουμε με δικά μας χρήματα και κατασκευάζουμε νέα πλοία. Το κάνουμε αυτό επειδή είμαστε παραδοσιακές εταιρείες, νοιαζόμαστε για το περιβάλλον, νοιαζόμαστε για το μέλλον, και προχωράμε με αυτό, χωρίς να έχουμε ναύλωση εκ των προτέρων. Επομένως, επιλέξαμε το LNG, ένα προϊόν που είναι πιο καθαρό και για τα επόμενα τουλάχιστον 10-15 χρόνια».
Παράλληλα, πρόσθεσε πως η εταιρεία του επενδύει σημαντικά ποσά σε νέα πλοία και βρίσκεται σε «συνεχόμενες συζητήσεις» για την αγορά νέων πλοίων. Αναφέρθηκε στις παραγγελίες πλοίων aframax και suezmax και σημείωσε πως υπάρχουν σκέψεις και για νέα πλοία VLCC.
Υπενθυμίζεται ότι το προηγούμενο διάστημα η Capital Maritime & Trading Corp. και Capital GP L.L.C., υπέγραψαν συμφωνία που προβλέπει την απόκτηση 11 LNG carriers από την Capital Maritime, έναντι 3,13 δισ. δολαρίων, σηματοδοτώντας τη δέσμευση της εταιρείας στην ενεργειακή μετάβαση.
Στο πλαίσιο αυτό, με την οριστικοποίηση της Συμφωνίας, θα διερευνήσει το ενδεχόμενο αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Τα συγκεκριμένα πλοία, χωρητικότητας 174,000 κυβικών μέτρων το καθένα, είναι κατασκευασμένα από τα κορυφαία ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries στη Νότιο Κορέα και αναμένεται να παραδοθούν σε επιφανείς ναυλωτές όπως η Qatar Energy Trading LLC, η Tokyo LNG Tanker Co. Ltd., η LNG Marine Transport Limited.