Σε νέα παραγγελία για ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO2) προχώρησε η Capital Gas Ship Management Corp, συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ήρθε σε συμφωνία με το ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard της Νότιας Κορέας για δύο πλοία μεταφορικής ικανότητας 22.000 κυβικών μέτρων, αμμωνίας και LNG, με την παράδοσή τους να αναμένεται το 2026. Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η αξία του κάθε πλοίου ανέρχεται γύρω στα 76 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται πως η Capital Gas παρήγγειλε τα δύο πρώτα πλοία το καλοκαίρι του 2023. Η συμφωνία αφορούσε την κατασκευή δύο πλοίων LCO2 χαμηλής πίεσης, χωρητικότητας 22.000 m³, με δυνατότητα μεταφοράς υγραερίου (LPG) και αμμωνίας (NH3) με δυνατότητα υποστήριξης διπλού καυσίμου αμμωνίας και παράδοση το 2025 και το 2026 αντίστοιχα, όπου θα συνεργαστούν η Capital Gas Ship Management (Capital), το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard (HD HMD) και η Lloyd’s Register (LR).