Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΑρ. Πίττας: Το τελευταίο εντυπωσιακό deal και το επενδυτικό κρεσέντο

Αρ. Πίττας: Το τελευταίο εντυπωσιακό deal και το επενδυτικό κρεσέντο

Ιδιαίτερα «ισχυρός» αποδείχτηκε ο μήνας Φεβρουάριος για την Euroseas, συμφερόντων Αριστείδη Πίττα, κάτι που επιβεβαιώνεται και από την τελευταία συμφωνία που εξασφάλισε.

Πιο συγκεκριμένα και όπως ενημέρωσε τις προηγούμενες ημέρες η στήλη “don’t even ask”, «το “Aegean Express” της Euroseas, συμφερόντων Αριστείδη Πίττα, ναυλώθηκε με 41 χιλιάδες δολάρια της ημέρα για 36-39 μήνες. Πρόκειται για το μικρότερο πλοίο της εταιρείας (1.439 teu) και το γηραιότερο (χτισμένο το μακρινό 1997). Θα αποφέρει στην Euroseas 32 εκατομμύρια δολάρια EBITDA. Αυτό δεν είναι σίδερο στο νερό, αλλά χρυσός, όπως θα έλεγαν οι παλαιότεροι».

Σε ισχυρή θέση για το 2022

Τις προηγούμενες ημέρες η Euroseas ανακοίνωσε για το 2021 καθαρά έσοδα 93,9 εκατ. δολάρια, καθαρά κέρδη 42,9 εκατ. δολάρια και EBITDA στα 52,7 εκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα, η εισηγμένη στον NASDAQ κατέγραψε το τέταρτο τρίμηνο του 2021, έσοδα ύψους 38,3 εκατ. δολαρίων και καθαρά κέρδη ύψους 22,7 εκατ. δολαρίων.

«Το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν καθοριστικό για την Euroseas καθώς καταγράψαμε το υψηλότερο επίπεδο καθαρού εισοδήματός μας στην ιστορία της εταιρείας, περίπου 22,7 εκατομμύρια δολάρια. Ταυτόχρονα, έχουμε ναυλώσει περίπου το 92% της διαθέσιμης χωρητικότητάς μας για το 2022, περίπου το 62% της διαθέσιμης χωρητικότητάς μας το 2023, ακόμη και περίπου το 40% των διαθέσιμων ημερών μας το 2024», ανέφερε, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αριστείδης Πίττας.

«Η υποχώρηση των ναύλων των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο του 2021 αποδείχθηκε βραχύβια. Με την αλλαγή του έτους, τα ποσοστά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων άρχισαν να αυξάνονται ξανά και έχουν επιστρέψει -και για ορισμένα τμήματα ξεπέρασε- τα υψηλά επίπεδα ρεκόρ που σημειώθηκαν μόλις πριν από τέσσερις μήνες τον Οκτώβριο του 2021. Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για την ισχύ της αγοράς τα επόμενα δύο χρόνια», πρόσθεσε.

Συνεχίζει το επενδυτικό κρεσέντο

Τέλος, ο Έλληνας πλοιοκτήτης συνεχίζει και το 2022 το επενδυτικό κρεσέντο. Πιο συγκεκριμένα έδωσε παραγγελία για τη ναυπήγηση δύο πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 2.800 κουτιών το καθένα για λογαριασμό της εισηγμένης στη χρηματιστηριακή αγορά του NASDAQ, Εuroseas.

Τα πλοία θα ναυπηγηθούν στις γιάρδες της Hyundaio Mipo Dockyard Co της Νοτίου Κορέας και αναμένεται να παραδοθούν μεταξύ του τέταρτου τρίμηνο του 2023 και πρώτου του 2024. Το κόστος κατασκευής ανέρχεται, συνολικά, στα 85 εκατομμύρια δολάρια.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ