Σάββατο, 16 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSΈσπασε κάθε ρεκόρ η χρήση των κινητών το 2021 - Έκαναν ντεμπούτο...

Έσπασε κάθε ρεκόρ η χρήση των κινητών το 2021 – Έκαναν ντεμπούτο 2 εκατ. νέα apps

Κάθε προηγούμενο ξεπέρασε ο χρόνος που δαπανήσαμε μπροστά από την οθόνη του κινητού μας το 2021 με τις εκτιμήσεις της App Annie να κάνουν λόγο 3,8 τρισ. ώρες που πέρασε ο παγκόσμιος πληθυσμός παρέα με το Smartphone του. 

Η εταιρεία αναλύσεων τονίζει ότι η χρονιά που μόλις έφυγε έσπασε κάθε προηγούμενο ρεκόρ με τους χρήστες να ψηφίζουν υπέρ ενός mobile lifestyle. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι στις 10 πιο mobile friendly χώρες, οι χρήστες δαπανούσαν περί τις  4,8 ώρες ημερησίως στο κινητό τους. 

Η αύξηση της χρήσης έφερε όπως ήταν αναμενόμενο και αύξηση του ποσού που δαπάνησαν οι καταναλωτές σε εφαρμογές κινητών. Ειδικότερα βάσει των στοιχείων της App Annie οι καταναλωτές δαπάνησαν 170 δισ. δολάρια σε εφαρμογές την προηγούμενη χρονιά, 19% περισσότερα σε σχέση με το 2020.

Τα κατεβάσματα των εφαρμογών ήταν αυξημένα κατά 5% από έτος σε έτος φτάνοντας το 2021 τα 230 δισ. downloads

«Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν όσους ισχυρίζονται ότι το κινητό θα αποτελέσει την προτιμητέα συσκευή του μέλλοντος παραγκωνίζοντας σταδιακά τις μεγάλες οθόνες των laptops και των υπολογιστών» επεσήμανε ο Theodore Krantz, Chief Executive Officer της App Annie.

Έφτασαν τα 2 εκατ. οι νέες εφαρμογές 

Οι προγραμματιστές εφαρμογών έκαναν διαθέσιμες 2 εκατ. νέα apps και παιχνίδια την χρονιά που μας πέρασε, σύμφωνα με την έκθεση, φτάνοντας τον συνολικό αριθμό των διαθέσιμων εφαρμογών σε App Store και Google Play σε 21 και πλέον εκατομμύρια. 

Ειδικότερα οι εφαρμογές παιχνιδιών έφτασαν το 15% του συνόλου, ενώ το υπόλοιπο 85% ήταν εφαρμογές που εντάσσονταν στη χρηστική κατηγορία περιλαμβάνοντας social media, εφαρμογές μετακίνησης, υγείας κι ευεξίας και άλλα. 

Την μερίδα του λέοντος των εφαρμογών που έγιναν διαθέσιμες την προηγούμενη χρονιά- για την ακρίβεια το 77%, φιλοξένησε το Google Play.

Το νέο trend η διασκέδαση μέσω κινητού

Το υψηλό ποσοστό των gaming εφαρμογών εξηγείται εν μέρει από την στροφή του παγκόσμιου πληθυσμού στην ψηφιακή διασκέδαση μέσω κινητού. Το παραπάνω επισφραγίζει και το ποσό που δαπάνησαν οι καταναλωτές για εφαρμογές ψυχαγωγίας και gaming, το οποίο ξεπέρασε τα 100 εκατ δολάρια στις 230 πιο επιτυχημένες εξ αυτών. Μάλιστα 13 apps εισέπραξαν πάνω από 1 δισ. δολάρια από τους καταναλωτές που τις χρησιμοποίησαν. 

Ανοδικά κατά 16% κινήθηκαν και οι ώρες που δαπάνησαν οι χρήστες παγκοσμίως σε video streaming εφαρμογές, σε σχέση με τα προ κορονοϊού επίπεδα. Μοναδική εξαίρεση αποτέλεσε η Κίνα, οι χρήστες της οποίας έχουν στραφεί σε εφαρμογές τύπου Tik-Tok οι οποίες προβάλλουν πολύ μικρής διάρκειας βίντεο μειώνοντας με τον τρόπο αυτό τον συνολικό χρόνο θέασης. 

Η αγορά του mobile gaming μέσω apps έφτασε τα 116 δισ. δολάρια, καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 15%. Αντίστοιχα, η συζήτηση για το Metaverse, οδήγησε σε αύξηση της τάξης του 160% των avatar apps σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ