Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣWyndham Hotels & Resorts: Έρευνα για ανερχόμενους προορισμούς και προϋπολογισμούς τουρισμό γάμων 

Wyndham Hotels & Resorts: Έρευνα για ανερχόμενους προορισμούς και προϋπολογισμούς τουρισμό γάμων 

Αξιοσημείωτες αλλαγές στις προτιμήσεις των Ινδών σχετικά με τον προγραμματισμό των γάμων τους, διαπιστώνονται σεσχετική έρευνα που δημοσιοποίησε η Wyndham Hotels & Resorts. 

Η έρευνα, με δείγμα 1.000, προσφάτως, αρραβωνιασμένα ή παντρεμένα άτομα από όλη την Ινδία, δείχνει ότι, ενώ η Γκόα, το Ουνταϊπούρ και η Τζαϊπούρ παραμένουν στην κορυφή των προτιμήσεων, μοναδικοί και γραφικοί προορισμοί όπως το Νταρτζίλινγκ, το Αμριτσάρ, το Μουσουρί και το Ντεχραντούνκερδίζουν έδαφος ως τοποθεσίες για την τέλεση γαμήλιων τελετών. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζει μια ευρύτερη επιθυμία για εξατομικευμένες υπηρεσίες στις γιορτές που ξεπερνούν την παράδοση, με τα ζευγάρια να αναζητούν πιο ουσιαστικές και αξέχαστες εμπειρίες για τη μεγάλη τους μέρα.  

Επίσης, η έρευνα δείχνει την επιστροφή μεγάλων, πολυήμερων γάμων, που επικεντρώνονται στη δημιουργία αναμνήσεων με οικογένεια και φίλους. Οι νεότερες γενιές, ιδιαίτερα η Generation Z, η οποία περιλαμβάνει ανθρώπους που έχουν γεννηθεί από το 1997 έως το 2012, υιοθετούν έναν συνδυασμό πολυτέλειας και οικονομικής προσαρμοστικότητας, ενστερνιζόμενες μια πιο συνεργατική και πρακτική προσέγγιση στον προγραμματισμό. Αυτή η εξέλιξη φανερώνει μια μεγαλύτερη προτίμηση σε αυθεντικές, εξατομικευμένες γιορτές που ενσωματώνουν μοντέρνες τάσεις, όπως η βιωσιμότητα και η τεχνολογία, ενώ παράλληλα τιμούν τις παραδοσιακές αξίες.  

Με περίπου 60 ξενοδοχεία σε όλη την Ινδία, σε μερικούς από τους πιο ρομαντικούς προορισμούς της χώρας, η WyndhamHotels & Resorts προσφέρει ευέλικτους χώρους που καλύπτουν κάθε προτίμηση, μέγεθος και προϋπολογισμό γάμου. Καθώς οι τάσεις εξελίσσονται με την άνοδο της βιωσιμότητας και της τεχνολογίας, η Wyndham επιδιώκει να κατανοήσει τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των γάμων και να διαμορφώσει τις μελλοντικές της υπηρεσίες φιλοξενίας.  

Σχετικά, ο κ. Δημήτρης Μανίκης, Πρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Ευρασίας και Αφρικής της WyndhamHotels & Resorts, ανέφερε τα εξής:  

«Η έρευνα της Wyndham για τις τάσεις των γάμων αποκαλύπτει μια στροφή προς μοναδικούς, εξατομικευμένους προορισμούς όπως η Γκόα και το Ουνταϊπούρ, που αντικατοπτρίζουν την επιθυμία για αποκλειστικές και ουσιαστικές εμπειρίες. Ενώ οι μεγάλοι, πολυήμεροι γάμοι επιστρέφουν, είναι ενθαρρυντικό να βλέπουμε τις νεότερες γενιές, ιδιαίτερα τους τεχνολογικά εξοικειωμένους Gen Z, να συνδυάζουν την πολυτέλεια με οικονομικές και βιώσιμες επιλογές, δίνοντας έμφαση στην αυθεντικότητα και τη συνεργασία. Στη Wyndham, δεσμευόμαστε να βοηθήσουμε τα ζευγάρια να δημιουργήσουν αξέχαστους και εξατομικευμένους γάμους, μετατρέποντας τη μέρα τους σε μια αξέχαστη εμπειρία».

Η μεγάλη επιστροφή των ινδικών γάμων: Τα ζευγάρια οργανώνουν μεγαλύτερες γιορτές για την ξεχωριστή τους μέρα  

Οι ινδικοί γάμοι μεγαλώνουν, με τις λίστες καλεσμένων να περιλαμβάνουν κατά μέσο όρο 350-400 άτομα. Αυτή η επιστροφή σε μεσαίες και μεγάλες συγκεντρώσεις αντανακλά την επιθυμία για εντυπωσιακούς εορτασμούς μετά την πανδημία, όπου οι γάμοι δεν είναι μόνο μια ένωση, αλλά και η δημιουργία αξέχαστων αναμνήσεων. Κινητήριος δύναμη αυτής της τάσης είναι κυρίως οι κοινωνικές και οικογενειακές προσδοκίες, με περίπου το 52% των ζευγαριών να επιλέγουν πολυτελείς γιορτές για να δημιουργήσουν μοναδικές στιγμές, ενώ το 34% αναγνωρίζει ότι η κοινωνική πίεση αποτελεί σημαντικό παράγοντα. Η αύξηση των μεγαλύτερων συγκεντρώσεων έρχεται σε αντίθεση με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για γάμους με προσεγμένο προϋπολογισμό, υπογραμμίζοντας την ποικιλομορφία στα στυλ γάμων που συναντάται σε ολόκληρη τη χώρα. 

Σύγχρονοι Γάμοι: Εξισορρόπηση προϋπολογισμού, φιλοδοξιών και έμπνευσης  

Τα σημερινά ζευγάρια, ιδιαίτερα οι εκπρόσωποι της GenerationZ, συνδυάζουν τον προγραμματισμό με γνώμονα τον προϋπολογισμό, με μεγάλες φιλοδοξίες. Ενώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν πολλές τάσεις στους γάμους, με το 35% των ζευγαριών να εμπνέεται από την επιθυμία να παρουσιάσει τον γάμο του διαδικτυακά, οι γάμοι φίλων και συγγενών εξακολουθούν να προσφέρουν αυθεντικές ιδέες. Πολλοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα επιλέγουν γιορτές με προϋπολογισμό κάτω από περίπου 27.500 ευρώ, με τη συμβολή αγαπημένων προσώπων στη διακόσμηση και τον σχεδιασμό, ώστε να δοθεί μια προσωπική πινελιά. Παρά την προσοχή στον προϋπολογισμό, τα ζευγάρια ελκύονται από τοποθεσίες που προσφέρουν εντυπωσιακές φωτογραφίες, όπως παραλίες, ταράτσες και ορεινά μέρη, εξισορροπώντας τη χρηματοοικονομική σύνεση με την επιθυμία για ένα οπτικά καθηλωτικό γεγονός. Αυτή η ισορροπία πρακτικότητας και φιλοδοξίας αντικατοπτρίζει μια σύγχρονη προσέγγιση στους γάμους που δίνει αξία στη σύνδεση και το στυλ.  

Τα ζευγάρια επιλέγουν κοντινές τοποθεσίες, δίνοντας προτεραιότητα στην ευκολία  

Παρόλο που οι γάμοι σε μακρινούς προορισμούς διαθέτουν ιδιαίτερη γοητεία, η έρευνα αποκαλύπτει ότι μόνο το 11% των ζευγαριών επιλέγει μακρινές τοποθεσίες. Αντίθετα, το 40% γιορτάζει στην πόλη του ή σε κοντινά μέρη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της άνεσης και της προσβασιμότητας για τα αγαπημένα του πρόσωπα. Οι τοπικοί γάμοι μειώνουν τις υλικοτεχνικές προκλήσεις, επιτρέποντας σε περισσότερα μέλη της οικογένειας και στενούς φίλους να συμμετάσχουν στις γιορτές, καθιστώντας τον εορτασμό πιο οικείο και περιεκτικό.  

Με ξενοδοχεία σε δημοφιλείς προορισμούς αλλά και αναδυόμενες τοποθεσίες, όπως η Γκόα, το Τζαϊπούρ, το Νταρτζίλινγκ και το Ουνταϊπούρ, το δίκτυο της Wyndhamπροσαρμόζεται σε αυτή την τάση, προσφέροντας χώρους που συνδυάζουν ευκολία και πολυτέλεια εμπειρίας.  

Η άνοδος του ψηφιακού γάμου: Η τεχνολογία φέρνει νέες εμπειρίες   

Η τεχνολογία, πλέον, αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των σύγχρονων γάμων, ενσωματώνοντας στις τελετές καινοτομίες όπως ψηφιακά μενού, ηλεκτρονικές προσκλήσεις και drones. Σύμφωνα με την έρευνα, το 36% των ζευγαριών της GenerationX, δηλαδή εκείνων που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1965 και του 1980, χρησιμοποιεί οθόνες LED, το 29% προτιμά ψηφιακές προσκλήσεις, ενώ το 28% χρησιμοποιεί drones για αεροφωτογραφίες.  

Αυτά τα τεχνολογικά στοιχεία δεν είναι μόνο πρακτικά και προσαρμόσιμα, αλλά συμβάλλουν και σε μια πιο καθηλωτική εμπειρία για τους καλεσμένους. Τάσεις όπως ζωντανές μεταδόσεις, QR κωδικοί για check-in καλεσμένων και όρκοι που δημιουργούνται με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, αντικατοπτρίζουν μια στροφή προς γάμους που συνδυάζουν την παράδοση με τη μοντέρνα άνεση.  

Γάμοι με μηδενικά απόβλητα: Ζευγάρια με οικολογική συνείδηση κάνουν τη διαφορά  

Η περιβαλλοντική συνείδηση δεν είναι πλέον απλή σκέψη αλλά δράση. Η έρευνα αναδεικνύει το αυξανόμενο ενδιαφέρον για γάμους με μηδενικά απόβλητα, όπου τα ζευγάρια, ιδιαίτερα εκείνα με υψηλούς προϋπολογισμούς, επιλέγουν βιώσιμες λύσεις. Δημοφιλείς επιλογές περιλαμβάνουν αποξηραμένα λουλούδια, ηλιακά φαναράκια, προσκλήσεις από ανακυκλωμένο χαρτί και φιλικά προς το περιβάλλον δώρα γάμου. Επιλέγοντας επαναχρησιμοποιούμενη διακόσμηση και περιορίζοντας τα πλαστικά μιας χρήσης, τα ζευγάρια διασφαλίζουν ότι η μεγάλη τους μέρα είναι αξέχαστη για τους καλεσμένους και ταυτόχρονα φιλική προς τον πλανήτη.  

Αυτή η τάση συνδέεται ιδιαίτερα με τους Millennials, δηλαδή εκείνους που έχουν γεννηθεί μεταξύ του 1981 και του 1996, που συχνά ενσωματώνουν φιλανθρωπικές πρωτοβουλίες. Σύμφωνα με την έρευνα, 1 στα 10 ζευγάρια δωρίζει πλέον μέρος του προϋπολογισμού του γάμου του σε σκοπούς που υποστηρίζει, συνδυάζοντας τον εορτασμό με την κοινωνική ευθύνη.  

Οι προϋπολογισμοί διαμορφώνουν τους εορτασμούς  

Οι προϋπολογισμοί και τα μοτίβα δαπανών ποικίλλουν, με το 46% των ζευγαριών να σχεδιάζει να ξοδέψει έως 11.000 ευρώ, υποδεικνύοντας μια προτίμηση για οικονομικούς εορτασμούς, κυρίως από τη Generation Z. Επιπλέον, το 30% προγραμματίζει να ξοδέψει μεταξύ 11.000 ευρώ και 27.500 ευρώ, επιλέγοντας πιο περίπλοκες διοργανώσεις μέσα σε ένα μέτριο εύρος δαπανών. Από την άλλη, το 9% έχει προβλέψει 27.500 ευρώ έως 44.000 ευρώ, εστιάζοντας σε πολυτελείς εμπειρίες, ενώ ένα άλλο 9% σκοπεύει να επενδύσει πάνω από 49.500 ευρώ για μεγαλοπρεπείς, υψηλού επιπέδου γάμους.  

Οι σύγχρονοι γάμοι χαρακτηρίζονται από την αυξημένη συμμετοχή φίλων και συγγενών στον σχεδιασμό θεμάτων, διακόσμησης και κουζίνας. Αυτή η συνεργατική προσέγγιση δημιουργεί εξατομικευμένους εορτασμούς, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται αποτελεσματικά το κόστος.  

Η έρευνα καταδεικνύει επίσης ότι οι ινδικοί γάμοι εξελίσσονται σε πιο εξατομικευμένες, τεχνολογικά προηγμένες γιορτές, διατηρώντας ταυτόχρονα ισχυρούς οικογενειακούς δεσμούς. Με το εκτενές δίκτυο ιδιοκτησιών της Wyndham σε όλη την Ινδία, τα ζευγάρια μπορούν να βρουν χώρους που ταιριάζουν απόλυτα στο όραμά τους, είτε προτιμούν παραδοσιακές τοποθεσίες είτε ανερχόμενους προορισμούς.  

Ο κ. Δημήτρης Μανίκης καταλήγει στο εξής: «Στη Wyndham, δεσμευόμαστε να υποστηρίζουμε τα ζευγάρια στην υλοποίηση του οράματός τους. Είτε επιλέξουν έναν εμβληματικό προορισμό όπως το Ουνταϊπούρ, ένα πιο ήσυχο «διαμάντι»όπως το Νταρτζίλινγκ ή την πόλη τους, κατανοούμε ότι κάθε γάμος είναι μοναδικός. Με το εκτενές μας χαρτοφυλάκιο χώρων σε όλη την Ινδία, είμαστε άρτια εξοπλισμένοι να καλύψουμε μια ευρεία γκάμα στυλ γάμου, επιτρέποντας στα ζευγάρια να γιορτάσουν με τρόπο ουσιαστικό και αξέχαστο».

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ