Ελαφρά μείωση της τάξεως του 1,4% παρουσίασαν σε επίπεδο 9μηνου τα συνολικά εσοδα από υπηρεσίες της Wind Hellas, η οποία πάντως αύξησε τις επενδύσεις της κατά 4,8% σε ετήσια βάση στα 57 εκατ. ευρώ με το μεγαλύτερο μέρος να έχει κατευθυνθεί στην κατασκευή δικτύων νέας γενιάς.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της εταιρείας:
“Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες στο 9μηνο σημειώνουν ελαφρά μείωση 1,4% ετησίως, στα €381,4 εκατ. και το προσαρμοσμένο EBITDAal μικρή αύξηση κατά 0,7% ετησίως, στα €108,3 εκατ. Την ίδια στιγμή οι επενδύσεις ανήλθαν σε €57 εκατ., αυξημένες κατά 4,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το μεγαλύτερο μέρος να έχει κατευθυνθεί στην κατασκευή δικτύων νέας γενιάς.
Αναφορικά τώρα με τις οικονομικές και λειτουργικές επιδόσεις του γ’ τριμήνου 2020, αυτές χαρακτηρίζονται από ανθεκτικότητα στην απόδοση του EBITDAal και μικρή πτώση των εσόδων, τόσο εξαιτίας της μείωσης των τελών τερματισμού φωνητικών κλήσεων στο δίκτυο κινητής, όσο και της χαμηλής εισροής τουριστών στη χώρα (roaming):
- Τα συνολικά έσοδα από υπηρεσίες στο γ’ τρίμηνο μειώθηκαν σε ετήσια βάση κατά 4,2% στα €132 εκατ.
- Το προσαρμοσμένο EBITDAal παρουσίασε μείωση κατά 1% ετησίως, στα €42,8 εκατ.
- +45% ετησίως η κίνηση δεδομένων στο δίκτυο κινητής, με το 88% να γίνεται μέσω δικτύου 4G
- +67% ετησίως η βάση πελατών NGA
- 631.000 πελάτες σταθερής συνολικά, +2,6% ετησίως
- Τα νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης αυξήθηκαν κατά 11,5% σε ετήσια βάση στα 248.000
- Οι εταιρικοί πελάτες αυξήθηκαν κατά 4,5% σε ετήσια βάση στους 80.100
- 98% η κάλυψη 4G
- Οι ενεργές γραμμές NGA αυξήθηκαν σε τριμηνιαία βάση κατά 9.500
- Κατά τη διάρκεια του γ’ τριμήνου, η WIND Ελλάς πραγματοποίησε επενδύσεις ύψους €16,6 εκατ“
Σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της WIND Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής, ανέφερε:
«Αν και, σε σύγκριση με άλλους τομείς της οικονομίας, ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών είναι σχετικά ανθεκτικός, η επανεμφάνιση της πανδημίας έχει περιορισμένη επίδραση στις λειτουργικές μας επιδόσεις. Καταφέραμε να αντισταθμίσουμε σε μεγάλο βαθμό την χαμηλή εισροή τουριστών στη χώρα μας αλλά και τη μείωση των τελών τερματισμού φωνητικών κλήσεων δικτύου κινητής.
Η απάντησή μας στο δεύτερο αυτό κύμα της πανδημίας παραμένει η ετοιμότητα και η ισχυρή οικονομική θέση της εταιρείας, ενώ παράλληλα κύρια προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των ανθρώπων μας καθώς και η άριστη εξυπηρέτηση των συνδρομητών μας. Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τον στρατηγικό μας σχεδιασμό και εργαζόμαστε εντατικά για την ανάπτυξη του δικτύου 5G, που σύντομα θα αποτελεί πραγματικότητα και για τη χώρα μας».