Σάββατο, 28 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣTwitter: Συνεργασία με Reuters-Associated Press για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης

Twitter: Συνεργασία με Reuters-Associated Press για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης

Το Twitter ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με δύο μεγάλα πρακτορεία ειδήσεων, το Reuters και το Associated Press (ΑΡ), με στόχο να περιορίσει την παραπληροφόρηση στην πλατφόρμα του εκ μέρους ορισμένων χρηστών, ιδίως εν μέσω πανδημίας.

Είναι η πρώτη φορά που το Twitter συνεργάζεται επισήμως με ειδησεογραφικούς οργανισμούς, προκειμένου να προωθήσει αξιόπιστες πληροφορίες και ειδήσεις μεταξύ των χρηστών του. Νωρίτερα, φέτος, το Twitter είχε θέσει σε λειτουργία το νέο σύστημα Birdwatch, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε εθελοντές χρήστες να θέτουν σήμανση στα ανακριβή «τιτιβίσματα» (tweets).

Τα δύο ιστορικά και ανταγωνιστικά μεταξύ τους πρακτορεία θα βοηθήσουν το Twitter να έχει καλύτερη πληροφόρηση πάνω σε συμβάντα και ειδήσεις που δημιουργούν μεγάλο αριθμό μηνυμάτων, σε μία εποχή που αυξάνεται γενικότερα η πίεση -στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης- να αφαιρούν χωρίς καθυστέρηση το παραπλανητικό περιεχόμενο που αναρτούν κάποιοι χρήστες -ορισμένοι συστηματικά- π.χ. όπως αυτό κατά των εμβολίων.

Στόχος του Twitter είναι να έχει γρήγορα -με τη συμβολή των πρακτορείων- ακριβή και αξιόπιστη πληροφόρηση ιδίως πάνω σε «γεγονότα που βρίσκονται υπό αμφισβήτηση». Αντί να περιμένει κάτι ψευδές να γίνεται «viral», δηλαδή να μεταδίδεται σαν ιός στην πλατφόρμα του μεταξύ των χρηστών, το Twitter ελπίζει ότι θα μπορεί να προλαμβάνει μία τέτοια εξέλιξη.

Μέχρι τώρα το Twitter διαθέτει μία ειδική ομάδα που αναλαμβάνει, όταν ξεσπούν «κόντρες» μεταξύ των χρηστών πάνω σε αμφιλεγόμενα ζητήματα, να βρει και να προωθήσει περιεχόμενο από αξιόπιστες πηγές, έτσι ώστε να αποτελέσει αντίβαρο στη δυνητική παραπληροφόρηση από μερικούς χρήστες. Τα δύο πρακτορεία ειδήσεων, σύμφωνα με το BBC και το Ρόιτερς, θα βοηθήσουν πιο συστηματικά και άμεσα αυτήν τη διαδικασία, σε πρώτη φάση μόνο στην αγγλική γλώσσα, «αυξάνοντας την ικανότητά του να προσθέτει αξιόπιστο περιεχόμενο στις συζητήσεις που συμβαίνουν στο Twitter», ιδίως όταν η εσωτερική ομάδα του Twitter «δεν έχει τη συγκεκριμένη εξειδίκευση ή πρόσβαση σε επαρκή όγκο αξιόπιστων ειδήσεων».

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ-ΜΠΕ

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ