Συνεχίζονται οι επενδύσεις μεγάλων πολυεθνικών ομίλων στην Ελλάδα, καθώς την περασμένη Πέμπτη, παρουσία του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη, εγκαινιάστηκε το ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAXhub του αμερικανικού ομίλου Sitel, με το οποίο βάζει την Ελλάδα στο κέντρο των πανευρωπαϊκών δραστηριοτήτων του.
Πρόκειται για μια επένδυση ύψους 6 εκατ. ευρώ, που γίνεται από έναν εκ των μεγαλύτερων παρόχων προϊόντων και λύσεων εμπειρίας πελατών (Customer Experience) στον κόσμο. Το MAXhub της Αθήνας καθιστά την Ελλάδα είναι το πρώτο πολυγλωσσικό hub της εταιρείας στην Ευρώπη, καθώς εξυπηρετεί σε 24 γλώσσες, σε περίπου 15 χώρες έως τώρα, μεταξύ των οποίων Σουηδία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Αγγλία κ.α.
Η δραστηριότητα της Sitel στην Ελλάδα ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2021 αρχικά με 30 υπαλλήλους, ενώ πλέον έχει φτάσει τους 700 πανελλαδικά, εκ των οποίων οι 400 στην Αθήνα και οι υπόλοιποι 300 διάσπαρτοι σε όλη την Ελλάδα και έως το τέλος του 2023 θα απασχολεί στη χώρα μας πάνω από 1.500 υπαλλήλους.
Η εταιρεία είναι θυγατρική του αμερικανικού ομίλου Sitel που ξεκίνησε το 1985 και πλέον είναι από τους μεγαλύτερους παρόχους τέτοιων υπηρεσιών στον κόσμο, με 160.000 εργαζόμενους, ενώ πλέον είναι εισηγμένος στο Nasdaq. Ο όμιλος που υποστηρίζει τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως σε περισσότερες από 50 γλώσσες, πλέον καθιστά την Ελλάδα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς του στην Ευρώπη, εγκαθιστώντας στην Αθήνα το πρώτο, ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAX hub του.
Ο Olivier Camino, συνιδρυτής και COO του ομίλου Sitel, η Benedita Miranda, γενική διευθύντρια της Sitel για Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία, και ο Γιώργος Καβακλιλής, διευθυντής του MAXhub στην Ελλάδα, έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων και ακολούθησε ξενάγηση των καλεσμένων στις εγκαταστάσεις του MAXhub.
«To MAXhub της Αθήνας άνοιξε μέσα στην πανδημία και αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά, ωστόσο η ομάδα μας στην Ελλάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και μετέτρεψε το όραμά μας σε πραγματικότητα», είπε ο Olivier Camino και πρόσθεσε: «Για την Sitel τo MAXhub της Αθήνας είναι ένα πολύ ισχυρό ατού, καθώς γνωρίζουμε ότι καλούμαστε κάθε μέρα όλο και περισσότερο να ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες ανάγκες των πελατών μας μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης όπου καλύπτουμε όλες τις διαφορετικές γλώσσες. Και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στην Αθήνα».
«Η στρατηγική απόφαση της Sitel να εισέλθει στην ελληνική αγορά είναι θεμελιώδης για τον όμιλο καθώς ενισχύει την παρουσία μας και εγγυάται την κλιμάκωση της υποστήριξης σε πολλαπλές γλώσσες κατά 50%», λέει η Benedita Miranda. «Από αυτήν την εγκατάσταση υποστηρίζουμε 24 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Ελληνικών, Γερμανικών, Δανικών, Νορβηγικών και άλλων γλωσσών», πρόσθεσε.
Από το MAXhub της Αθήνας, η Sitel εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ισπανία, Ελλάδα και πολλές άλλες, καλύπτοντας ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο πελατών στους κλάδους του τουρισμού, του fintech, του λιανικού εμπορίου, του αυτοκινήτου, της ιατρικής κ.ά. Το MAXhub της Αθήνας έχει καταστεί το στρατηγείο του Sitel Group για όλη την Ευρώπη και συνεργάζεται με τα αντίστοιχα τμήματα σε Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία.
Όπως τονίζει ο κ. Καβακλιλής, το MAXhub της Sitel στην Αθήνα εξυπηρετεί μεγάλους ομίλους του εξωτερικού από κλάδους όπως λιανικό εμπόριο, τράπεζες, αερομεταφορές, τηλεπικοινωνίες και τεχνολογία.