Συμφωνίες για την αγορά δύο ακόμα ιαπωνικών πλοίων τύπου Newcastlemax και Capesize, με συνολικό κόστος αγοράς στα 69,0 εκατ. δολ. περίπου υπέγραψε η Seanergy Maritime Holdings Corp.
Το Newcastlemax πλοίο κατασκευάστηκε το 2013 στο ναυπηγείο Imabari Shipbuilding Co., έχει μεταφορική ικανότητα 207.851 dwt και θα μετονομαστεί σε M/V Meiship.
Το Capesize πλοίο κατασκευάστηκε το 2011 στο ναυπηγείο Mitsui SB και έχει μεταφορική χωρητικότητα 178.459 dwt. Το πλοίο θα μετονομαστεί σε M/V Blueship και θα αποκτηθεί με bareboat ναύλωση για 6 μήνες με υποχρέωση αγοράς στο τέλος της περιόδου.
Η αγορά των δύο πλοίων θα χρηματοδοτηθεί μέσω ενός συνδυασμού ταμειακών διαθεσίμων και τραπεζικού δανεισμού, ενώ αναμένεται να παραληφθούν άμεσα εντός του πρώτου τριμήνου του 2025.
Ο κ. Σταμάτης Τσαντάνης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την προσθήκη δύο Ιαπωνικών πλοίων υψηλών προδιαγραφών, στον στόλο της Seanergy. Ο στόλος μας θα αριθμεί πλέον 21 πλοία αποκλειστικά Capesizes και Newcastlemaxes, με συνολική χωρητικότητα που ξεπερνάει τα 3,8 εκατ. dwt, ενισχύοντας το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα στα μεγάλα φορτηγά πλοία.
Οι προγραμματισμένες παραδόσεις των πλοίων πριν από την έναρξη του δευτέρου τριμήνου αναμένεται να μας επιτρέψουν να επωφεληθούμε από τις βελτιωμένες συνθήκες της αγοράς, όπως αυτές διαφαίνονται από τα επίπεδα τιμών των μελλοντικών συμβολαίων επί των ναύλων (“FFA”).
Παρά τις εποχιακές διακυμάνσεις της αγοράς, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές του κλάδου των Capesize, λόγω των ισχυρών θεμελιωδών της αγοράς, του περιορισμένου αριθμού παραγγελιών νεότευκτων πλοίων και τη σταθερά αυξανόμενη ζήτηση πρώτων υλών, παγκοσμίως.»