Την συμφωνία για ναυπήγηση ενός kamsarmax γνωστοποίησε η Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηϊωάννου.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε πως ήρθε σε συμφωνία με ιαπωνικό ναυπηγείο για μια ακόμη ναυπήγηση ενός kamsarmax που θα παραδοθεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026.
Πρόκειται για ένα αδελφό πλοίο πολλών νεότευκτων που υπάρχουν στο orderbook της εταιρείας, με χωρητικότητα 82.000 dwt, ενώ παράλληλα έχει σχεδιαστεί για να πληροί τις απαιτήσεις Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης και επίσης να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς NOx-Tier III.
Συμπεριλαμβανομένης της εν λόγω συμφωνίας, η ναυτιλιακή ναυπηγεί εννέα νεότευκτα πλοία, για τα οποία αναμένεται η παράδοση τους μεταξύ 2024-2027, δύο από τα οποία είναι μεθανόλης διπλού καυσίμου.
«Στο πλαίσιο της στρατηγικής μας για το ESG, προσθέσαμε μια ακόμα παραγγελία, στοχεύοντας στην σταδιακή ανανέωση του στόλους μας, καθώς και στα λειτουργικά και οικονομικά πλεονεκτήματα που θα αποφέρει η κίνηση αυτή», ανέφερε ο Λουκάς Μπαρμπαρής, πρόεδρος της Safe Bulkers.