Στην απόκτηση ενός capesize προχώρησε η Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηιωάννου, αυξάνοντας τον αριθμό των πλοίων του στόλου της σε 40.
Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε την απόκτηση ενός bulk carrier, χωρητικότητας 181,000 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2014 σε ιαπωνικό ναυπηγείο, στην τιμή έναντι 33,8 εκατ. δολαρίων. Η χρηματοδότηση της εξαγοράς θα γίνει από τα ταμειακά διαθέσιμα της Safe Bulkers.
Το εν λόγω πλοίο θα μετονομαστεί σε “MV Maria” και θα παραδοθεί στη ναυτιλιακή εντός του Φεβρουαρίου 2022.
Η Safe Bulkers πραγματοποίησε το 2021 σημαντικές κινήσεις για την ανανέωση του στόλου της. Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές πούλησε συνολικά επτά πλοία, ενώ εξαγόρασε τέσσερα μεταχειρισμένα.
Ο Δρ. Λουκάς Μπαρμπάρης, Πρόεδρος της Safe Bulkers σχολίασε: «Αυτό θα είναι το έκτο Cape μας και το 40ο πλοίο του στόλου μας. Το “MV Maria” είναι αδελφό πλοίο με το “MV Stelios Y” που αποκτήσαμε πρόσφατα και αγοράστηκε, σε ανταγωνιστική τιμή όπως πιστεύουμε, αξιοποιώντας την εποχική αδυναμία της αγοράς Capesize».
Σημειώνεται πως το finupnews.gr (και συγκεκριμένα ο Απόστολος Σκουμπούρης) έχει ενημερώσει πως η ναυτιλιακή ετοιμάζεται να εκδώσει το 3ο ναυτιλιακό ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο. Στόχος είναι μια έκδοση μεταξύ 100 και 150 εκατ. ευρώ, ενώ οι διαδικασίες αναμένεται να τρέξουν πολύ σύντομα.
Μάλιστα, πρόκειται για την τρίτη ναυτιλιακή εταιρεία που θα εκδώσει ομόλογο στο ελληνικό χρηματιστήριο, ύστερα από την Costamare Participations PLC (συμφερόντων οικογένειας Κωνσταντακόπουλου) και την Capital Product Partners (συμφερόντων Βαγγέλη Μαρινάκη) που έκαναν τις διαδικασίες το 2021, «σηκώνοντας» 100 και 150 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.