Καθαρά έσοδα 9,6 εκατομμύρια δολάρια, προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 3,5 εκατομμύρια δολάρια και κέρδη ανά μετοχή (EPS) 0,07 δολάρια ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του έτους η Pyxis Tankers, συμφερόντων Βαλέντιου Βαλεντή.
Τα καθαρά κέρδη που αποδίδονται στους κοινούς μετόχους για το πρώτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025 ήταν 0,8 εκατομμύρια δολάρια. Για το πρώτο τρίμηνο του 2025, τα καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή ήταν 0,07 δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά κέρδη ανά κοινή μετοχή ύψους 0,33 δολαρίων για την ίδια περίοδο του 2024.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός μας, Βαλέντιος Βαλέντης, σχολίασε:
«Σε έντονη αντίθεση με το ισχυρό πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, ο τομέας των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων παρουσίασε μειωμένα ναύλα λόγω της επιβράδυνσης της παγκόσμιας οικονομικής δραστηριότητας, όπως αποδεικνύεται από την εξασθένηση της παγκόσμιας ζήτησης για καύσιμα μεταφορών. Ωστόσο, οι συνθήκες της αγοράς βελτιώθηκαν διαδοχικά, υποστηριζόμενες από εποχικούς παράγοντες και την ανθεκτικότητα του εμπορίου», αναφέρει σε δήλωσή του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της εταιρείας, Βαλέντιος Βαλεντής, προσθέτοντας πως:
«Κατά την περίοδο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, τα δεξαμενόπλοια μας MR σημείωσαν μέσο όρο ναύλου TCE 23.593 δολαρίων την ημέρα, ο οποίος ήταν αυξημένος κατά περίπου 7% σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2024, αλλά 26% χαμηλότερος από το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους.
Από τις αρχές του 2025, το περιβάλλον των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων βρίσκεται σε διαδικασία ομαλοποίησης, με τους ναύλους να παραμένουν πάνω από τους ιστορικούς μέσους όρους.
Από τις 20 Μαΐου 2025, τα MR μας απασχολούνταν με μέσο εκτιμώμενο TCE 21.600 δολαρίων την ημέρα, με το 100% των διαθέσιμων ημερών MR μας να έχουν κρατηθεί στο δεύτερο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025. Ο στόλος μας, που αποτελείται από τρία σύγχρονα, οικολογικά αποδοτικά MR, απασχολείται επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις.
Στην αγορά ξηρού φορτίου χύδην, οι συνθήκες ναύλωσης παρέμειναν υποτονικές, λόγω της χαμηλής ζήτησης για ορισμένα εμπορεύματα και της συνεχιζόμενης επιβράδυνσης της κινεζικής οικονομίας.
Στο τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2025, τα τρία μεσαίου μεγέθους πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας σημείωσαν μέσο ημερήσιο συντελεστή TCE 13.013 δολαρίων, που ήταν βελτίωση 12% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2024.
Από τις 20 Μαΐου 2025, τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνταν με μέσο εκτιμώμενο συντελεστή TCE 12.300 δολαρίων την ημέρα, με το 62% των διαθέσιμων ημερών να έχουν κρατηθεί στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2025. Πρόσφατα ολοκληρώσαμε τις δεύτερες ειδικές επιθεωρήσεις για τα δύο Kamsarmaxes μας, τα οποία μας παραδόθηκαν εκ νέου εγκαίρως και εντός προϋπολογισμού. Όλα τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου μας απασχολούνται πλέον με βραχυπρόθεσμες χρονοναυλώσεις».