Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣPyxis Tankers: Απέκτησε Kamsarmax έναντι $26,625 εκατ.

Pyxis Tankers: Απέκτησε Kamsarmax έναντι $26,625 εκατ.

Την προσθήκη ενός bulk carrier στον στόλο της ανακοίνωσε η εισηγμένη στο Nasdaq, Pyxis Tankers Inc., συμφερόντων Βαλέντιου Βαλεντή.

Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ολοκλήρωσε την απόκτηση του Kamsarmax bulk carrier “Konkar Asteri”, χωρητικότητας 82.013 dwt και με έτος ναυπήγησης το 2015 στο Jiangsu New Yangzi. Για την απόκτηση του πλοίου η εταιρεία κατέβαλε 26.625 εκατ. δολάρια και χρηματοδοτήθηκε από έναν συνδυασμό εξασφαλισμένου τραπεζικού δανείου 14.5 εκατ. δολαρίων και μετρητών.

«Ολοκληρώσαμε την πώληση του κατασκευασμένου δεξαμενόπλοιου προϊόντος του 2015, του Pyxis Epsilon, στα μέσα Δεκεμβρίου 2023 και στο τέλος του έτους, η εταιρεία εκμεταλλευόταν τρία δεξαμενόπλοια προϊόντων μεσαίας εμβέλειας.

Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να αναφέρουμε μια ημερήσια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης χρόνου, περίπου 30.500 δολάρια ανά πλοίο. Το περιβάλλον ναύλωσης δεξαμενόπλοιων προϊόντων συνεχίζει να είναι αποδοτικό, δεδομένων των πρόσφατων γεωπολιτικών γεγονότων», ανέφερε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Pyxis Tankers Inc, Βαλέντιος Βαλεντής, προσθέτοντας πως:

«Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 για τα MR πλοία ήταν με εκτιμώμενο μέσο TCE 29.200 δολάρια ανά σκάφος. Δύο από τα MR μας συνεχίζουν να λειτουργούν με χρονοναύλωση και ένα MR στην αγορά spot.

Η απόκτηση του Konkar Asteri παρέχει την ευκαιρία να επεκτείνουμε το εμπορικό μας αποτύπωμα με έναν στόλο οικολογικά αποδοτικού, μεσαίου μεγέθους φορτηγού μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Η εταιρεία έχει έλεγχο συμμετοχής σε ένα Ultramax που κατασκευάστηκε το 2015, το Konkar Ormi. Για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αναμένουμε να έχουμε ένα εκτιμώμενο ημερήσιο TCE 16.900 δολάρια για αυτό το πλοίο.

Μέχρι στιγμής το 2024, δεν έχουμε βιώσει τη συνήθη εποχική επιβράδυνση στον τομέα του ξηρού χύδην φορτίου.

Η παγκόσμια ζήτηση για πολλά εμπορεύματα ξηρού χύδην υποστηρίχθηκε από τη σταθερή αύξηση του ΑΕΠ και ορισμένα άτυπα γεγονότα, όπως οι περιορισμοί διαμετακόμισης μέσω της Διώρυγας του Παναμά λόγω ακραίων συνθηκών ξηρασίας.

Από τις 15 Φεβρουαρίου 2024, το 75% των διαθέσιμων ημερών στο πρώτο τρίμηνο του 2024 είχε ναυλωθεί για το Ultramax με μέσο όρο TCE 20.900 δολάρια».

spot_img
spot_img

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ