Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSProject Voria: Καζίνο, πεντάστερο και… γέφυρα στο Μαρούσι – Επένδυση 250 εκατ....

Project Voria: Καζίνο, πεντάστερο και… γέφυρα στο Μαρούσι – Επένδυση 250 εκατ. ευρώ

Παρέχοντας σχεδόν το μισό της έκτασης για διαμόρφωση χώρων πρασίνου και σχεδιάζοντας το κτίριο έτσι ώστε να μην «παρεμβαίνει» άτσαλα και με… αυθάδη τρόπο στην ευρύτερη περιοχή, η North Star Entertainment φιλοδοξεί να ξεκινήσει την κατασκευή του project Voria, εντός του 2024.

Πρόκειται για το γνωστό project της μεταφοράς του καζίνου της Πάρνηθας στο Μαρούσι, καθώς και τη δημιουργία πεντάστερου ξενοδοχείου, με στόχο να αποτελέσει το κυρίαρχο τοπόσημο για όλα τα βόρεια προάστια της Αττικής, ενώ θα φέρει 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Η επένδυση υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ και περιλαμβάνει αποκατάσταση του διατηρητέου τμήματος του κτηρίου της Πάρνηθας, αλλά και τη δημιουργία στο Μαρούσι ενός σύνθετου συγκροτήματος με στόχο να γίνει πόλος ψυχαγωγίας, τουρισμού και φιλοξενίας, που θα περιλαμβάνει εκτός από το καζίνο, πεντάστερο ξενοδοχείο 150 δωματίων, αίθουσα εκδηλώσεων 1.500 ατόμων και υπόγειο πάρκινγκ 836 θέσεων.

Παράλληλα, όλο το projects θα κατασκευαστεί 100% πάνω σε όρους βιωσιμότητας, με το μεγαλύτερο τμήμα του ακινήτου να καλύπτεται με πράσινο, ενώ και οι κτηριακές εγκαταστάσεις, εκτός από τον μοντέρνο σχεδιασμό που θα έχουν ώστε να «δένουν» αρμονικά, δεν θα ξεπερνούν τα 18 μέτρα σε ύψος, ήτοι πολύ χαμηλότερα από πολλά κτήρια που διαθέτει η περιοχή.

Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο 2024, ενώ η ολοκλήρωσή τους – αν δεν υπάρξουν εκτός προγράμματος προσκόμματα – θα ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια, ήτοι το 2027.

Αυτά ανέφερε μεταξύ άλλων χθες ο διευθύνων σύμβουλος της North Star Entertainment κ. Γιάννης Τσιρίκος, στην επίσημη παρουσίαση του project στην Αθήνα, σημειώνοντας πως το κτιριακό συγκρότημα έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ενσωματωθεί αρμονικά με το φυσικό περιβάλλον, καθώς 17 και πλέον στρέμματα του χώρου θα καλύπτονται από πράσινο. Επίσης γνωστοποίησε πως θα δημιουργηθούν 1.000 νέες θέσεις εργασίας.

Οι χώροι δεν θα περιλαμβάνουν εμπορικά καταστήματα, προκειμένου να μην διαταραχθεί η τοπική επιχειρηματικότητα ενώ σε ό,τι αφορά τα θέματα που επικεντρώνονται στην κυκλοφοριακή επιβάρυνση της ήδη «φορτωμένης» λόγω κόμβου Αττικής Οδού περιοχής, γνωστοποίησε πως η εταιρεία έχει προγραμματίσει σημαντικές κυκλοφοριακές παρεμβάσεις. Θα αλλάξει εντελώς η διαρρύθμιση της κυκλοφορίας πέριξ του ακινήτου σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση, θα δημιουργηθεί ανισόπεδος κόμβος και πολλές άλλες παρεμβάσεις που στοχεύουν στην καλύτερη ροή των οχημάτων.

Στόχος είναι με τις παρεμβάσεις που θα γίνουν να «δέσει» όλη η περιοχή και να συνδυαστεί οδικά και πεζοπορικά με το ΟΑΚΑ που τα επόμενα χρόνια στόχος είναι να καταστεί πόλος αθλητισμού, τουρισμού και αναψυχής. Το συγκρότημα θα κατασκευαστεί στο κτήμα Δηλαβέρη στο Μαρούσι και θα είναι η πρώτη στρατηγική επένδυση που υλοποιείται στην περιοχή μετά από πολλά χρόνια, φιλοδοξώντας να φέρει τα βόρεια προάστια της Αθήνας στο επίκεντρο του τουριστικού και επιχειρηματικού ενδιαφέροντος.

Στο Μον Παρνές της Πάρνηθας θα γκρεμιστούν όλα τα κτίρια, πλην του ιστορικού ξενοδοχείου και του τελεφερίκ και θα αποδοθούν προς χρήση 16 στρέμματα.

Παράλληλα, το συγκρότημα θα ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες αειφόρου διαχείρισης φυσικών πόρων και μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, ενώ αναπόσπαστο κομμάτι του έργου είναι και οι χώροι πρασίνου συνολικής έκτασης 17.232 τ.μ. στους οποίους υπερκαλύπτονται οι απαιτούμενες φυτεύσεις κατά περίπου 7.000 τ.μ.

Σημαντικό κομμάτι του έργου είναι και τα 25 στρέμματα (από τα συνολικά 50 της έκτασης) τα οποία παραχωρούνται στον Δήμο Αμαρουσίου για τη δημιουργία χώρων κοινωφελών χρήσεων ελεύθερης πρόσβασης για το κοινό, με απώτερο στόχο την αναψυχή των πολιτών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Οι οδικές – συγκοινωνιακές παρεμβάσεις

Ο κ. Κωνσταντίνος Ζέκκος, έγκριτος Συγκοινωνιολόγος, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας Dromos Consulting, η οποία υλοποίησε τον συγκοινωνιακό σχεδιασμό του έργου, στην τοποθέτησή του αναφέρθηκε στην παραχώρηση μέρους της έκτασης για την αναβάθμιση της αρτηριακής κυκλοφορίας των Λ. Κηφισίας και Σπ. Λούη, ταυτόχρονα με την κατασκευή δικτύου νέων συλλεκτήριων οδών αλλά και ενός ολοκληρωμένου δικτύου βιώσιμης κινητικότητας (πεζοί, ποδηλάτες και χρήστες οχημάτων μικροκινητικότητας) εντός της ευρύτερης περιοχής για την διασύνδεση με τον πόλο του ΟΑΚΑ και με τον μελλοντικό σταθμό της Γραμμής 4 του μετρό.

Παρεμβάσεις οι οποίες, αφενός διασφαλίζουν αυτοτελή και ανεξάρτητη πρόσβαση στο νέο συγκρότημα διαμέσου του αρτηριακού δικτύου, χωρίς εμπλοκή με το λοιπό αστικό οδικό δίκτυο και αφετέρου αναβαθμίζουν δραστικά την οδική ασφάλεια και το επίπεδο συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης της ευρύτερης πολεοδομικής ενότητας.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ