Συνεχίζεται να αυξάνεται το μερίδιο των ηλεκτρονικών πωλήσεων επί του συνόλου του τζίρου στον κλάδο των εναλλακτικών προϊόντων καπνού ενώ άνοδος σημειώνεται και στη μέση αξία της κάθε ηλεκτρονικής συναλλαγής, όπως προκύπτει από σχετικά στοιχεία του μεγαλύτερου retailer του κλάδου, της NOBACCO.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, στελέχη της ελληνικής εταιρείας αναφέρουν ότι οι τάσεις αυτές φαίνεται ότι εδραιώνουν μια καταναλωτική συμπεριφορά η οποία ενισχύθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας, ωθώντας αλυσίδες λιανικής να επενδύσουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Μετά τη ριζική ανανέωση της e-commerce πλατφόρμας nobacco.gr ο όγκος των ηλεκτρονικών πωλήσεων του κορυφαίου retailer προϊόντων νέας γενιάς σημείωσε για δεύτερη συνεχή χρονιά αύξηση, η οποία το πρώτο εξάμηνο του 2023 ανήλθε στο 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022. Το ίδιο διάστημα, η μέση αξία της κάθε αγοράς αυξήθηκε κατά περίπου 15%, με το ποσοστό των επανερχόμενων επισκεπτών – που επισκέφτηκαν το e-shop πάνω από 1 φορά – να φθάνει το 43% και των νέων επισκεπτών να αυξάνεται κατά 23% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το υψηλό επίπεδο ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης αναγνωρίστηκε με την πρόσφατη βράβευσή της NOBACCO ως Brand of the Year στα UX|CX Awards 2023.
Άνοδος κύκλου εργασιών και επέκταση δικτύου πωλήσεων
Ο κύκλος εργασιών της ελληνικής εταιρείας συνέχισε να καταγράφει ανοδική πορεία καθώς ενισχύθηκε κατά 30% το πρώτο δεκάμηνο του 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2022 δημιουργώντας το ίδιο διάστημα 18 θέσεις εργασίας. Δυναμική ήταν η επέκταση τόσο του εταιρικού δικτύου καταστημάτων, ο αριθμός των οποίων αυξήθηκε κατά 20% το διάστημα 2021 – 2023, όσο και του συνολικού δικτύου λιανικής το οποίο το 2023 έφθασε τα 3.200 σημεία πώλησης.
«Οι επιδόσεις μας στις ηλεκτρονικές πωλήσεις δείχνουν ότι οι επενδύσεις μας στην αναβάθμιση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και γενικότερα στην εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών συνεχίζουν να αποδίδουν καρπούς. Και δεν μιλάμε μόνο για τα οικονομικά μεγέθη αλλά και για άλλους, ποιοτικούς, δείκτες που είναι εξίσου σημαντικοί για εμάς, όπως ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, ο χρόνος της κατ’ οίκον παράδοσης και ο μηδενικός αριθμός παραπόνων. Για εμάς η βελτίωση της εμπειρίας του καταναλωτή σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης – δίκτυο και e-shop – είναι μια προσπάθεια συνεχής», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της NOBACCO κ. Μάρκος Μαρκόπουλος.