Η καθοδήγηση των Tour Operators και Ταξιδιωτικών Πρακτόρων από τις κύριες αγορές του εξωτερικού, μέσω εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε ό,τι αφορά τους στόχους και τα ενδιαφέροντα κάθε ελληνικού προορισμού, αποτελεί το «κλειδί» της επιτυχίας της τουριστικής στρατηγικής. Αυτό αναγνωρίστηκε στις συναντήσεις που πραγματοποίησε για λογαριασμό της σύμπραξης MTC GROUP και MARTIKAS LTD ο κ. Niko Martikas με εκπροσώπους Περιφερειών και Δήμων που συμμετείχαν στη διεθνή έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο.
Είχαν προηγηθεί παρουσιάσεις του καινοτόμου προγράμματος τουριστικού μάρκετινγκ, με βάση το οποίο, μέσω μιας ειδικής παγκόσμιας πλατφόρμας στην οποία είναι εγγεγραμμένοι περίπου 140.000 Tour Operators και Ταξιδιωτικοί Πράκτορες και Σύμβουλοι Ταξιδιών από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία , Γαλλία κλπ, στη διάρκεια ενός έτους, υλοποιούνται εκπαιδευτικά και ενημερωτικά προγράμματα με καθοδήγηση για τον τρόπο που θα προβάλλουν και θα πωλούν τους ελληνικούς προορισμούς στους πελάτες τους, ανάλογα με τις ανάγκες κάθε Δήμου είτε αυτή έχει να κάνει με την ενίσχυση ή την επέκταση της τουριστικής περιόδου είτε με την ανάδειξη των ειδικών θεματικών πεδίων με στόχο την εξειδίκευση της ζήτησης.
Πρόκειται για ένα απόλυτα στοχευμένο πρόγραμμα που εξυπηρετεί ακόμα και τις εκθεσιακές παρουσίες, τα ταξίδια εξοικείωσης και τις όποιες προωθητικές ενέργειες σχεδιάζονται ώστε κάθε μια από τις πρωτοβουλίες αυτές να διασφαλίζει μετρήσιμα αποτελέσματα.
Σχολιάζοντας το καινοτόμο πρόγραμμα ο Νότης Μαρτάκης εκ μέρους της MTC GROUP τόνισε: «Ο παγκόσμιος ανταγωνισμός όπως αναπτύσσεται ακόμα και στις γύρω από την Ελλάδα χώρες, δεν επιτρέπει εφησυχασμούς ούτε “ψάρεμα σε θολά νερά”. Αν εμείς δεν ξέρουμε τι ακριβώς μπορούμε να διεκδικήσουμε από το μερίδιο αγοράς και αν οι επηρεαστές των ταξιδιωτών που πωλούν ταξίδια δεν ξέρουν πως και προς τα πού να κατευθύνουν τους πελάτες τους, κάθε πρωτοβουλία προβολής είναι “ντουφεκιά στον αέρα” και “πυροτέχνημα” για εσωτερική κατανάλωση και εντυπωσιασμό. Η συνεργασία μας μέσω του Niko Martikas από το γραφείο μας στο Λονδίνο και η σύμπραξη με τον βρετανικό οργανισμό που εξειδικεύεται στην εκπαίδευση των τουριστικών επαγγελματιών του εξωτερικού ανοίγουν νέους ορίζοντες στον τρόπο προσέγγισης των αγορών».
Ο κ. Martikas πραγματοποίησε είκοσι συναντήσεις, μεταξύ των οποίων με τη Διευθύντρια της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας Ελένη Σκαρβέλη και με εκπροσώπους των Περιφερειών Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Νοτίου Αιγαίου και Ηπείρου και Δήμων από Σαντορίνη, Ρόδο, Πάτμο, Σύρο, Χαλκιδική, Κω, Κάρπαθο, ‘Ανδρο, Κάλυμνο, Νάξο κ.α. καθώς και με εκπροσώπους της αεροπορικής εταιρίας Sky Express και εξέφρασε την ικανοποίησή του για το ζωηρό ενδιαφέρον που επέδειξαν οι συνομιλητές του αναγνωρίζοντας το πρωτοπόρο αυτό εγχείρημα.