Σε 28,56 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι πωλήσεις της βιομηχανίας γάλακτος ΚΡΙ-ΚΡΙ το πρώτο τρίμηνο 2021 έναντι 27,45 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, αυξημένες κατά 4%.
Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 4,53 εκατ. ευρώ έναντι 4,48 εκατ. ευρώ το 2020. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 3,55 εκατ. ευρώ έναντι 3,55 εκατ. ευρώ το 2020. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 2,82 εκατ. ευρώ έναντι 2,67 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Σύμφωνα με την εταιρεία, στον κλάδο του παγωτού, όπου το πρώτο τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση σε 3,4 εκατ. ευρώ από 2,4 εκατ. ευρώ το 2020 (αύξηση 40%).
Στη φετινή σεζόν, η άρση των περιοριστικών μέτρων που λήφθηκαν ως επακόλουθο της πανδημίας σε συνδυασμό με την αναμενόμενη αύξηση των τουριστικών ροών από το εξωτερικό, δημιουργούν προσδοκίες για ισχυρή ανάκαμψη. Σε αυτό συνεπικουρούν και η επέκταση του δικτύου πωλήσεων με νέα σημεία μαζί με το λανσάρισμα νέων παγωτών.
Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν μικρή μείωση 1,7%, αγγίζοντας τα 12,1 εκατ. ευρώ. H εξέλιξη αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία, εξηγείται, κυρίως, από την τρέχουσα κατάσταση στην εγχώρια αγορά, σε συνδυασμό με τα συγκρίσιμα περυσινά στοιχεία που είχαν επηρεαστεί θετικά από το lockdown του Μαρτίου 2020. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώνεται πλέον, σε 16,0% (έναντι 15,9% το α’ τρίμηνο 2020), διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς (στοιχεία IRI σε αξία, Ιαν.-Μαρ. 2021).
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσιάζουν ανάπτυξη, συνολικά, +7,3%. Η αξία των εξαγωγών γιαουρτιού ξεπέρασε τα 13 εκατ. ευρώ, αγγίζοντας το 52% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών.