Έναν εναλλακτικό τρόπο κράτησης εισιτηρίων, μέσω της νέας της υπηρεσίας τηλεφωνικών κρατήσεων εισάγει η Hellenic Train, όπως ανακοινώθηκε.
Η πώληση εισιτηρίων είναι πλέον δυνατή και μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στον αριθμό 14511, προσφέροντας ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στο επιβατικό κοινό. Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00, εξυπηρετώντας 7 ημέρες την εβδομάδα. Σημειώνεται πως για διεθνείς κλήσεις, η υπηρεσία παρέχεται μέσω του αριθμού +30 210 624 1945.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η νέα υπηρεσία πώλησης εισιτηρίων μέσω τηλεφωνικού κέντρου αποτελεί ακόμη μία πρωτοβουλία της Hellenic Train για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης και της βελτίωσης της εμπειρίας των επιβατών και ενισχύοντας και διαμορφώνοντας ένα ολοκληρωμένο σύστημα επιλογής κρατήσεων σε κάθε σημείο επαφής με το κοινό:
μέσω της χρήσης της Hellenic Train
μέσω της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
μέσω των διαθέσιμων εκδοτηρίων
μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
εντός του συρμού από το προσωπικό της Hellenic Train
Παράλληλα, σε συνάρτηση με τη στρατηγική προώθησης εναλλακτικών και πιο φιλικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων για τους επιβάτες, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε συγκεκριμένους σταθμούς του δικτύου της.
Ειδικότερα, από την Τρίτη 27 Μαΐου και σταδιακά έως τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, ‘Αιδρος, Κιλκί. Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα διακόψουν τη λειτουργία τους, με την εξυπηρέτηση των επιβατών να κάνουν από όλα τα κανάλια διάθεσης εισιτηρίων.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς, στους οποίους δεν λειτουργεί εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να ενημερωθούν μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΤΑΘΜΩΝ» στον αριθμό 2106241943 ή να εταιρείες την ηλεκτρονική διεύθυνση https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring
«Η Hellenic Train πιστεύει στη δέσμευση της για συνεχή βελτίωση των πτυχίων της εμπειρίας, επενδύει στην αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και στον σχεδιασμό και την υλοποίηση νέων δυνατοτήτων για τους επιβάτες της» επισημαίνει στην ανακοίνωσή της η εταιρεία.