Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣH Ford έκανε δοκιμές με την Πολιτική Προστασία στην Ελλάδα

H Ford έκανε δοκιμές με την Πολιτική Προστασία στην Ελλάδα

Με τα συστήματα ασφαλείας στα αυτοκίνητα να γίνονται όλο και πιο περίπλοκα, είναι ενδιαφέρον να δούμε κατά πόσο μπορούν να λειτουργούν αυτά στο ελληνικό οδικό (και όχι μόνο) δίκτυο. Ένα τέτοιο σύστημα, το eCall, το οποίο έχει “αποστολή” να ενημερώνει τις Αρχές, να εντοπίζει τη θέση του οχήματα και να φέρνει σε επικοινωνία τον οδηγό του οχήματος με τον διαχειριστή της κλήσης έκτακτης ανάγκης, δοκίμασε στην Ελλάδα η Ford. Σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία, η αυτοκινητοβιομηχανία διεξήγαγε μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, επιβεβαίωνοντας την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος eCall στη χώρα μας.

«Είμαστε πραγματικά περήφανοι για τον υψηλό δείκτη ασφάλειας που προσφέρουν σήμερα όλα τα μοντέλα Ford – και ειδικότερα για την σιγουριά που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες των αυτοκινήτων μας το σύστημα eCall. Οι δοκιμές του συστήματος που πραγματοποιήσαμε πριν λίγες μέρες στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία απέδειξαν περίτρανα ότι το eCall λειτουργεί άμεσα και αποτελεσματικά αποτελώντας στην πράξη ένα ακόμα σημαντικό “δίχτυ ασφάλειας” στα αυτοκίνητά μας σε περίπτωση ατυχήματος», λέει ο Διευθυντής Υπηρεσιών μετά την Πώληση της Ford Motor Ελλάς, Βασίλης Παπαναστασίου.

Η Ford δεν σταματά ποτέ να φροντίζει για την ασφάλεια στα οχήματά της. Έτσι, με όλα τα νέα μοντέλα Ford μπορείτε να αισθάνεστε πλέον πραγματικά σίγουροι και ασφαλείς σε περίπτωση ατυχήματος, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία eCall των οχημάτων της, η οποία συνδυάζεται τώρα με σημαντικές αναβαθμίσεις, προωθώντας επιπλέον στοιχεία καλώντας στον πανευρωπαϊκό αριθμό κλήσης Έκτακτης Ανάγκης 112.

Τα οχήματα Ford που διαθέτουν τη προηγμένη τεχνολογία eCall ενημερώνουν αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος το πλησιέστερο κέντρο αντιμετώπισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, μέσω του αριθμού 112, για τα στοιχεία και την ακριβή θέση του οχήματος. Πλέον, χάρη στις πρόσφατες αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, με κάθε κλήση προς τον αριθμό 112 αποστέλλονται αυτόματα περισσότερα στοιχεία από τα οχήματα Ford, όπως η μάρκα του αυτοκινήτου, το χρώμα του, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιεί κ.α.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η λειτουργία eCall ενεργοποιείται αυτόματα μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που χρειάζεται η παροχή βοήθειας – στις υπόλοιπες περιπτώσεις παραμένει ανενεργή – και δεν περιλαμβάνει την αποστολή προσωπικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Στην πράξη, όλα τα μοντέλα Ford με σύστημα SYNC και ενσωματωμένο μόντεμ FordPass Connect έχουν τη δυνατότητα να παραμένουν συνεχώς συνδεδεμένα και σε περίπτωση ατυχήματος, χωρίς την ανάγκη σύνδεσης του κινητού του πελάτη, να ενεργοποιούν αυτόματα μία κλήση προς το 112, αποστέλλοντας ταυτόχρονα στοιχεία που βοηθούν στον εντοπισμό του οχήματος και την άμεση αποστολή βοήθειας. Η κλήση προς τον αριθμό Έκτακτης Ανάγκης 112 μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί και με πρωτοβουλία του οδηγού πατώντας το σχετικό κουμπί, σε περίπτωση που έχει χάσει τον προσανατολισμό του ή έχει ανάγκη βοήθειας.

Η υπηρεσία eCall προσφέρεται σε όλα τα μοντέλα Ford που διαθέτουν το σύστημα SYNC σε συνδυασμό με το προηγμένο μόντεμ FordPass Connect.

Η Ford μοιράζεται δεδομένα και με διασυνδεδεμένα οχήματα άλλων εταιρειών προς όφελος της ασφάλειας

Στο πλαίσιο μιας συμφωνίας-ορόσημο για το διαμοιρασμό δεδομένων οδικής ασφάλειας, η Ford θα προειδοποιεί τώρα τους οδηγούς των διασυνδεδεμένων οχημάτων της, καθώς και εκείνους άλλων μαρκών, για δυνητικά επικίνδυνες συνθήκες, προετοιμάζοντάς τους για το απροσδόκητο.

Στο πλαίσιο αυτής της νέας διεταιρικής συμφωνίας, οχήματα άλλων κατασκευαστών θα μπορούν να αναγνωρίζουν και να διαμοιράζονται πληροφορίες για επικείμενους κινδύνους, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και επιτρέποντας σε περισσότερους οδηγούς να προετοιμάζονται ανάλογα.

Μετά τη συμφωνία στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Data for Road Safety που έχει την υποστήριξη της Ε.Ε ακολουθεί μία 16μηνη περίοδος απόδειξης εφικτότητας της ιδέας, κατά τη διάρκεια της οποίας δεκάδες εκατομμύρια μηνύματα Safety‑Related Traffic Information (SRTI) – όπως ακινητοποιημένα οχήματα, ολισθηροί δρόμοι ή μειωμένη ορατότητα – διαμοιράστηκαν μεταξύ διαφορετικών οχημάτων. Ανάμεσα στους εταίρους που πλαισιώνουν την Ford είναι οι BMW, Mercedes-Benz και Volvo, ενώ το οικοσύστημα διαμοιρασμού δεδομένων είναι τώρα ανοιχτό σε νέους συμμετέχοντες.

Ανώνυμα δεδομένα από το αυτοκίνητο, όπως χρήση φώτων ομίχλης, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης ή ενεργοποίηση αερόσακου, αναλύονται εντός αυτού προκειμένου να προσδιοριστεί εάν πράγματι και πού ακριβώς ελλοχεύει κάποιος κίνδυνος. Τα προειδοποιητικά μηνύματα αποστέλλονται, μέσω του μόντεμ FordPass Connect, σε ένα ασφαλή server της Ford από όπου τα δεδομένα διανέμονται στους εταίρους της SRTI για αντιπαραβολή των μηνυμάτων κινδύνου από διάφορες πηγές και – στη συνέχεια – για διαμοιρασμό σε οχήματα διαφόρων κατασκευαστών.

Τα όποια σχετικά μηνύματα SRTI στέλνονται άμεσα – και πάλι μέσω κινητού δικτύου – σε οχήματα που βρίσκονται κοντά στο σημείο του κινδύνου και εμφανίζονται στην οθόνη του οδηγού. Πέρα από την προειδοποίηση των άλλων οδηγών, οι πληροφορίες αποδεικνύονται χρήσιμες και στις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, καθώς προσφέρουν ακριβή δεδομένα τοποθεσίας μέσα σε δευτερόλεπτα επισπεύδοντας έτσι τη βοήθεια.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ