Τετάρτη, 13 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣH Celestyal Cruises αναδεικνύει τη θέση της Θεσσαλονίκης στο Διεθνή χάρτη της...

H Celestyal Cruises αναδεικνύει τη θέση της Θεσσαλονίκης στο Διεθνή χάρτη της κρουαζιέρας μέσα από στρατηγικές συνέργειες  

Η Celestyal Cruises, η βραβευμένη και αναγνωρισμένη ως η νούμερο ένα επιλογή κρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο,πιστή στο όραμά της για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη χώρα μας οργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης στο κρουαζιερόπλοιο Celestyal Crystal για 8 επιλεγμένους δημοσιογράφους από τη Σερβία, τη Ρουμανία και την Πολωνία με λιμάνι από-επιβίβασης τη Θεσσαλονίκη. Η πρωτοβουλία υλοποιήθηκε ως αποτέλεσμα της στρατηγικής συνεργασίας της με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ), τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) και τη Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με στόχο την προβολή της πόλης ως αφετηρίακρουαζιέρας στα ελληνικά νησιά και την ανάδειξη αυτής της νέας τουριστικής υπηρεσίας στις αγορές των Δυτικών Βαλκανίων. 

Στο πλαίσιο του ταξιδιού εξοικείωσης και από τις 19 έως τις 26 Ιουνίου 2022, οι έγκριτοι δημοσιογράφοι φιλοξενήθηκαν αρχικά στην πόλη της Θεσσαλονίκης, ενώ στη συνέχεια είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη δημοφιλή κρουαζιέρα επτά διανυκτερεύσεων «Ειδυλλιακό Αιγαίο» και να επισκεφθούν την Αρχαία Έφεσο, τη Ρόδο, το Ηράκλειο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, τη Μήλο και την Αθήνα. Εκτός από την επίσκεψη στους μαγευτικούς προορισμούς με τα μοναδικά αξιοθέατα, οι κρουαζιέρες της Celestyal Cruises περιλαμβάνουν την Αll-Inclusive εμπειρία ,προσφέροντας απεριόριστη κατανάλωση κλασικών ποτών, όλα τα γεύματα εν πλω, ένα πλήρες πρόγραμμα ψυχαγωγίας, επιλεγμένες εκδρομές, ενώ συμπεριλαμβάνονται επίσης λιμενικά τέλη, χρεώσεις υπηρεσιών και φιλοδωρήματα.

Εδραιώνοντας τη Θεσσαλονίκη ως αρχικό και τερματικό προορισμό της κρουαζιέρας, η Celestyal Cruises οργανώνει fam trips, στοχεύοντας οι εκπρόσωποι των ΜΜΕ να λειτουργήσουν ως πρεσβευτές της εμπειρίας κρουαζιέρας που προσφέρει και να μεταφέρουν το μήνυμα για τη συμβολή του κλάδου στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην Βόρεια Ελλάδα και την ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας.

Ο κος. Αλέξανδρος Θάνος, Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, δήλωσε για την δράση αυτή που οργανώθηκε από κοινού: «Στο πλαίσιο του στρατηγικού μας σχεδιασμού για την προσέλκυση επισκεπτών κρουαζιέρας, προχωρούμε σε συνεργασίες με τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης, τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης και τη Celestyal Cruises για τη διοργάνωση κοινών δράσεων, όπως αυτό το fam tripκρουαζιέρας από τα Βαλκάνια, με στόχο να αξιοποιήσουμε την αυξανόμενη ζήτηση στη μετά Covid εποχή και να προσελκύσουμε περισσότερες κρουαζιέρες με τη Θεσσαλονίκη όχι μόνο ως ενδιάμεσο προορισμό, αλλά και ως αρχικό και τερματικό προορισμό. Ο τουρισμός κρουαζιέρας δίνει σημαντικές προοπτικές επέκτασης του τουριστικού προϊόντος και της τουριστικής περιόδου και μπορεί να συμβάλει θετικά στην ανάπτυξη της τοπικής μας οικονομίας.»

Για τη συνεργασία με την εταιρεία σε αυτήν την πρωτοβουλία σχολίασε και η κα Βούλα Πατουλίδου, Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης & Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης: «Η Θεσσαλονίκη πρωταγωνιστεί στην κρουαζιέρα κι αυτό δεν έγινε τυχαία. Ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης  ιδρυτικό μέλος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης ενστερνίστηκε τις ιδέες μας για τις στρατηγικές προβολής που υλοποιούμε. Από την πλευρά της η Celestyal Cruises είχε την διορατικότητα να αποφασίσει πως η πόλη μας μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντικό προορισμό αλλά και λιμάνι εκκίνησης κρουαζιέρας. Η άνοδος της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη δεν έχει ταβάνι. Υποδεχόμαστε τους εκπροσώπους των ΜΜΕ από  Ρουμανία Σερβία και Πολωνία χτίζοντας νέες σχέσεις επικοινωνίας και προβολής με τις συγκεκριμένες ευρωπαϊκές χώρες που αναζητούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες ακόμα και σε χώρες που τις γνωρίζουν και τις αγαπούν

Τέλος, για τη στρατηγική της Celestyal Cruises και στην ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε λιμάνι εκκίνησης της κρουαζιέρας μίλησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κος Κρις Θεοφιλίδης: «Η κομβική θέση της Θεσσαλονίκης, η αναβαθμισμένη αεροπορική σύνδεσηη ιστορική κληρονομιά της πόλης, ο πολιτιστικός πλούτος και η πληθώρα επιλογών ψυχαγωγίας για τους επισκέπτες μας αποτέλεσαν σημαντικούς παράγοντες για να επιλέξουμε τη Θεσσαλονίκη ως λιμάνι από-επιβίβασης των κρουαζιέρων μας. Έχοντας δεσμευθεί απέναντι στην πολιτεία για την εδραίωση της ελληνικής κρουαζιέρας στο διεθνή χάρτη και σύμφωνα με τον στρατηγικό σχεδιασμό μας για το άνοιγμα σε νέες αγορές, αποφασίσαμε να εστιάσουμε στην Θεσσαλονίκη, ώστε να προσελκύσουμε επισκέπτες από την Βόρεια Ελλάδα, την Ευρώπη αλλά και από τις αναδυόμενες Βαλκανικές αγορές

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ