Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΤΟΥΡΙΣΜΟΣFedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

FedHATTA/ ΗΑΤΤΑ: Νέες προοπτικές ενίσχυσης του τουρισμού μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία και σημαντικά οφέλη για τον Ελληνοτουρκικό τουρισμό, οι εκδηλώσεις προβολής και προώθησης τουριστικών προορισμών της Τουρκίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που διεξήχθησαν στο πλαίσιο της συνεργασίας που έχει αναπτύξει η Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων & Τουρισμού (FedHATTA), ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ), και η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης με τους διοργανωτές των εκδηλώσεων, τον Τουρκικό Οργανισμό Προβολής και Προώθησης Τουρισμού (TGA), το Γραφείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας στην Αθήνα, και την Turkish Airlines.

Τις εκδηλώσεις τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρέσβης της Τουρκίας στην Αθήνα, κ. Çağatay Erciyes και ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στη Θεσσαλονίκη, κ. Serkan Gedik, ενώ συμμετείχαν ο Γενικός Διευθυντής του Τουρκικού Οργανισμού TGA, κ. İsmail Bütün, ο Σύμβουλος Πολιτισμού και Τουρισμού, Γραφείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας στην Αθήνα, κ. Veli Aydin, ο κ. Ahmet Haluk Güngör – Regional Sales Manager Athens της Turkish Airlines, η κ. Ευφημία Μπαλακάκη, Marketing Representative της Turkish Airlines καθώς και εκπρόσωποι του Οργανισμού TGA. Την Ελληνική πλευρά εκπροσώπησαν ο πρόεδρος της FedHATTA κ. Λύσανδρος Τσιλίδης και ο πρόεδρος της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας Θράκης, κ. Βύρων Θεολόγης. Στην εκδήλωση της Θεσσαλονίκης παρευρέθηκαν η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Βίκυ Χατζηβασιλείου και ο Ειδικός Σύμβουλος Δημάρχου, κ. Αλέξανδρος Μανδρίνος.

Τις δύο εκδηλώσεις παρακολούθησαν εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων και φορείς του τουρισμού από την Ελλάδα και την Τουρκία, και στόχος ήταν η προώθηση των πολιτιστικών διαδρομών της Τουρκίας, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Καππαδοκίας, και η ανάπτυξη επιχειρηματικών σχέσεων της ελληνικής ταξιδιωτικής αγοράς με τους Τούρκους ομολόγους τους.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, αναγνωρίστηκε η ισχυρή δομή των τουριστικών τομέων και των δύο χωρών και συζητήθηκαν οι δυνατότητες αλληλοσυμπλήρωσης των δύο πλευρών στον τουρισμό με την προσέλκυση τουριστών από τρίτες χώρες και με νέες οργανωμένες εκδρομές που θα προωθούν κοινούς προορισμούς. Αναγνωρίστηκε επίσης το γεγονός ότι εάν υπάρξει λύση στο θέμα της έκδοσης βίζας, οι αριθμοί των Τούρκων τουριστών στην Ελλάδα θα ήταν πολύ μεγαλύτεροι.

Οι προσκεκλημένοι παρακολούθησαν την παρουσίαση του TGA καθώς και της Καθηγ. Şükran Ünser, Διευθύντριας του τμήματος Εφαρμογής και Έρευνας του Πανεπιστημίου της Καππαδοκίας, με αναφορές στην ιστορία και τον πολιτισμό της Καππαδοκίας ανά τους αιώνες. Επιπλέον, η Product Marketing Group manager του TGA, κα. Burcu Gezeroglou, έκανε αναλυτική παρουσίαση της Τουρκίας ως τουριστικού προορισμού ανά περιφέρεια, εστιάζοντας στα ιστορικά μνημεία, τις υποδομές, την γαστρονομία, την κρουαζιέρα και τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια. Αναφέρθηκε επίσης στο στόχο που έθεσε η Τουρκία για την ολοκληρωτική μετάβαση στον βιώσιμο τουρισμό μέχρι το 2030.

Ο πρόεδρος της FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Υποδεχθήκαμε με χαρά τη διοργάνωση των σημαντικών αυτών εκδηλώσεων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς πιστεύουμε στις μεγάλες προοπτικές που έχει ο τουρισμός μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας.

Η Τουρκία αποτελεί διαχρονικά δημοφιλή προορισμό των Ελλήνων ταξιδιωτών και οι πολιτιστικοί δεσμοί των δύο χωρών είναι η πλατφόρμα επάνω στην οποία μπορούμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τις αμφίδρομες τουριστικές ροές. Από την πλευρά μας, ως ο θεσμικός φορέας που εκπροσωπεί τα Ελληνικά τουριστικά γραφεία, δεσμευτήκαμε να στηρίξουμε την προώθηση της Καππαδοκίας ως ενδεδειγμένου τουριστικού προορισμού για τους Έλληνες ταξιδιώτες.

Οι προοπτικές ανάπτυξης των ελληνοτουρκικών τουριστικών σχέσεων, που αδιαμφισβήτητα θα έχουν μεγάλο όφελος και για τις δύο χώρες, είναι μεγαλύτερες από ποτέ, σε μια περίοδο όπου τα ταξίδια αποκτούν νέο νόημα για τους ταξιδιώτες και το σημείο αιχμής τους, οι προορισμοί, Ελλάδας και Τουρκίας, αναβαθμίζουν το τουριστικό προϊόν τους».

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ