Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑe-ΕΦΚΑ: 130.000 πολίτες «αγκάλιασαν» τα ψηφιακά ΚΕΠΑ από την αρχή του έτους

e-ΕΦΚΑ: 130.000 πολίτες «αγκάλιασαν» τα ψηφιακά ΚΕΠΑ από την αρχή του έτους

 Χωρίς ταλαιπωρία και με τις δυνατότητες που προσφέρει πλέον ο ψηφιακός e-ΕΦΚΑ, 130.000 άτομα, που ανήκουν στις ευάλωτες ομάδες πληθυσμού, εξυπηρετήθηκαν, από τις αρχές του έτους, άμεσα και αποτελεσματικά, μέσω της πλατφόρμας των Ψηφιακών ΚΕΠΑ, καθώς όλα τα βήματα της διαδικασίας πιστοποίησης, πλην της ιατρικής εξέτασης από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας, γίνονται ηλεκτρονικά.

   Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «τα Ψηφιακά ΚΕΠΑ βελτίωσαν στην πράξη την καθημερινότητα περίπου 300.000 ατόμων με αναπηρία που από τον Σεπτέμβριο του 2022, που τέθηκαν σε λειτουργία, κατήργησαν χιλιάδες επισκέψεις και διασφάλισαν τη βέλτιστη προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.

   Η αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων των ατόμων με αναπηρία έχει τεθεί ψηλά στην ιεράρχηση των δράσεων της διοίκησης του e-ΕΦΚΑ και του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

   Υπενθυμίζεται ότι μία σειρά πρωτοβουλιών, που ελήφθησαν κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα, διευκόλυναν την καθημερινότητα των ατόμων με αναπηρία.

   Ενδεικτικά αναφέρονται:

   – Η θέσπιση κανονισμού λειτουργίας των ΚΕΠΑ, σύμφωνα με τον οποίο άτομα με μη αναστρέψιμες παθήσεις (πχ ακρωτηριασμένοι) θα λαμβάνουν τα προβλεπόμενα επιδόματα και παροχές, χωρίς υποχρέωση επανεξέτασης.

   – Η δημιουργία της ενιαίας ιατρικής γνωμάτευσης για την αναπηρία, η οποία ισχύει για όλες τις επιμέρους παροχές της πολιτείας σε ευάλωτους πολίτες.

   – Η αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων των ΚΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα, προκειμένου οι εξετάσεις των υγειονομικών επιτροπών να γίνονται μέσα σε αξιοπρεπείς χώρους και εύκολα προσβάσιμους για τα άτομα με αναπηρία».

   Ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Άδωνις Γεωργιάδης, δήλωσε: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη χαρά που ο ψηφιακός μετασχηματισμός του e-ΕΦΚΑ έχει μπει πλέον στη ζωή μας, βελτιώνοντας αισθητά την καθημερινότητα των Ελλήνων πολιτών και, ιδιαίτερα, των πιο ευάλωτων ομάδων. Από την αρχή του έτους, δεκάδες χιλιάδες συμπολίτες μας με αναπηρία έχουν εξυπηρετηθεί, μέσω της πλατφόρμας των Ψηφιακών ΚΕΠΑ, χωρίς να ταλαιπωρηθούν. Η αντιμετώπιση των προβλημάτων των ατόμων με αναπηρία αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, με στόχο τη διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους και την αξιοπρεπή διαβίωσή τους».

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ