Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣDigital4Pharma Knowledge Journey 2021

Digital4Pharma Knowledge Journey 2021

Την τελευταία επταετία, η πρωτοποριακή και αναγνωρισμένη εκπαιδευτική δράση #Digital4Pharma συμβάλλει στην δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας και στην ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων της κοινότητας εκατοντάδων στελεχών της φαρμακευτικής αγοράς. Έτσι φέτος, η GET2WORK, πρωτοπόρος εταιρεία στην καθοδήγηση και ανάπτυξη εταιρειών και επαγγελματιών υγείας προς την καινοτομία, διοργανώνει την διεξαγωγή επιμορφωτικών sessions που φιλοξενούνται live & on demand, σε 3D εικονικό χώρο υποδοχής, διάδρασης και διαδικτυακής παρακολούθησης.

Διαχρονικά οι στόχοι της δράσης είναι η εκτίμηση της ψηφιακής ωριμότητας και ετοιμότητας, η διαμόρφωση ψηφιακού οράματος, η ανάπτυξη ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων, η καλλιέργεια εμπιστοσύνης στην υιοθεσία της ψηφιακής καινοτομίας και η συμβολή στην επίτευξη των στόχων με τη χρήση ψηφιακών μέσων. Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας #Digital4Pharma προέρχονται από ποικίλα τμήματα, όπως Brand, Product, Commercial, Sales, Marketing, Communication, Customer Engagement, Digital, Multichannel Medical, Compliance, IT, HR, Purchasing.

Φέτος η δράση #Digital4Pharma προάγει την αξία του να γνωρίζεις

  • τον «πελάτη» σου όσο καλύτερα γίνεται,
  • τις διαδρομές και τα μέσα που ακολουθεί για ενημέρωση και
  • ποικίλους τρόπους βελτίωσης των εμπειριών του.

Το πρώτο  livesession με θέμα «KnowledgeJourneyTalks» θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 9 Ιουλίου από τις 10:00 έως τις 11:50. Κατά την διάρκεια αυτού, θα αναλυθεί η ετοιμότητα του omnichannel, από την Daniela Malo, Marketing Manager ΒΙΑΝ & Πρόεδρος Ε.Ε.Φα.Μ και η ανάπτυξη πλάνου περιεχομένου μέσω της χαρτογράφησης του ταξιδιού του “πελάτη” από τον Σέργιο Δημητριάδη, Professor of Marketing Department of Marketing & Communication Athens University of Economics and Business. Ακολούθως, η Ειρήνη Δημοπούλου, Marketing Manager BU Derma, LEO Pharma, θα εστιάσει στη διαχείριση των social media campaigns απευθυνόμενες σε ασθενείς και η Αγγελική Καρακιοζοπούλου, Sr Marketing Manager, BristolMyers Squibb στην ψηφιακό μετασχηματισμό της ιατρικής εκπαίδευσης

Το δεύτερο live session με θέμα «Community based gamification impact in healthcare» θα διεξαχθεί την Παρασκευή 16 Ιουλίου από τις 10:00 έως τις 11:50. Το panel στελεχώνει ο Παναγιώτης Μπατζιόλας, Commercial Team Leader Novartis Hellas& Αντιπρόεδρος ΕΕΦΑΜ, ο Ιωάννης Ανδρουτσόπουλος, GSK MCM Lead, ο Χρήστος Δαραμήλας, Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη και εκπρόσωπος της Social mobilemicro-learning πλατφόρμας Atrivity. Το panel και οι συμμετέχοντες του session θα συζητήσουν τις εμπειρίες τους από σχετικές πρακτικές και αποτελεσματικές εφαρμογές σε διαφορετικά κοινά / εταίρους της υγείας.

Η εκπαιδευτική δράση  #Digital4Pharma διοργανώνεται από την GET2WORK, υπό την αιγίδα της Ε.Ε.Φα.Μ.

Για περισσότερες πληροφορίες ή/και εταιρικές δηλώσεις συμμετοχής, πατήστε εδώ,επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο  21110693  ή στείλτε email στο digital4pharma@get2work.eu.