Την απόκτηση του το Ultramax “DSI Pyxis” (πρώην “STH Montreal”), ανακοίνωσε πρόσφατα η Diana Shipping Inc., συμφερόντων οικογένειας Παληού. Πρόκειται για πλοίο χωρητικότητας 60.362 dwt και κατασκευής του 2018, το οποίο είναι ένα από τα εννέα μοντέρνα Ultramaxes, που η ναυτιλιακή συμφώνησε να εξαγοράσει τον Αύγουστο του 2022.
Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως έχει ήδη υπογραφεί συμβόλαιο ναύλωσης για το εν λόγω πλοίο με την Cargill Ocean Transportation Singapore Pte. Ltd., με τα ημερήσια ναύλα να ανέρχονται στα 17.100 δολάρια, πλην μιας προμήθειας 4,75% προς τρίτους. για περίοδο τουλάχιστον δέκα μηνών έως το πολύ δώδεκα μηνών.
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η ναύλωση τέθηκε ήδη σε ισχύ από τις 15 Οκτωβρίου 2022, ενώ αναμένεται να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα περίπου 5.13 εκατ. δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Υπενθυμίζεται πως τις προηγούμενες ημέρες, η ναυτιλιακή εξασφάλισε δάνειο ύψους 200 εκατ. δολαρίων, το οποίο αντλήθηκε από τη Nordea Bank, για την χρηματοδότηση εννέα μοντέρνων ιαπωνικών Ultramax bulk carriers (κατασκευής μεταξύ 2015 και 2018), τα οποία η θα παραλάβει κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2022.
Η δανειακή εξασφάλιση θα αξιοποιηθεί για τη μερική χρηματοδότηση της συμφωνίας 330 εκατομμυρίων δολαρίων που η εταιρεία υπέγραψε τον Αύγουστο για να αναλάβει ολόκληρο τον στόλο της Sea Trade Holdings με έδρα το Στάμφορντ. Η συμφωνία περιλαμβάνει 220 εκατ. δολάρια σε μετρητά και άλλα 110 εκατ. δολάρια που θα καταβληθούν με τη μορφή 18,5 εκατομμυρίων νέων μετοχών της εταιρείας, στην τιμή των 5,95 δολ. ανά μετοχή.
Με την συγκεκριμένη προσθήκη ο στόλος της Diana Shipping Inc. αριθμεί 35 bulk carriers (4 Newcastlemax, 11 Capesize, 5 Post-Panamax, 6 Kamsarmax, 8 Panamax και 1 Ultramax) χωρητικότητας 4.4 εκατομμύρια dwt και με σταθμισμένη μέση ηλικία 10.34 ετών.