Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήEDITOR'S PICKSCostamare: Το rebound της αγοράς των containers συνεχίζεται- Μεγάλη αύξηση κερδών

Costamare: Το rebound της αγοράς των containers συνεχίζεται- Μεγάλη αύξηση κερδών

Η Costamare – συμφερόντων της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου – κατέγραψε έσοδα από ταξίδια 216 εκατ. δολάρια κατά το τρίμηνο που έληξε στο τέλος Σεπτεμβρίου 2021, έναντι 107,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2021. Επιπρόσθετα, τα καθαρά κέρδη της ναυτιλιακής αυξήθηκαν στα 115,2 εκατ. δολάρια έναντι 25,2 εκατ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2020.

Η ρευστότητα της στο τέλος του Q3 ανέρχονταν σε 303,1 εκατ. δολάρια, ενώ αν προστεθούν τα μη αντληθέντα κεφάλαια ύψους 254,7 εκατ. δολάρια από τρεις δανειακές συμβάσεις, αυξάνεται σε 557,8 εκατ. δολάρια. H ναυτιλιακή ανακοίνωσε ακόμη ότι θα διανείμει μέρισμα 0,115 δολ./μετοχή στους κατόχους κοινών τίτλων.

O CFO της Costamare κ. Γρηγόρης Ζήκος, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Το rebound της αγοράς των containers που ξεκίνησε στο δεύτερο μισό του 2020 συνεχίζεται, αντλώντας δύναμη από το ευνοϊκό ισοζύγιο προσφοράς και ζήτησης. H διαθεσιμότητα πλοίων στην αγορά έχει περιοριστεί λόγω των μεγάλων όγκων των διακινούμενων φορτίων και της ισχυρής ζήτησης για τονάζ, ενώ η κατάσταση επιδεινώνεται από τη συμφόρηση στα λιμάνια και τη συνολική έλλειψη εξοπλισμού. Όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του στόλου μας που ναυλώθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου έχουν κλείσει συμφωνίες σε ολοένα και υψηλότερα επίπεδα ναύλων».

Κινήσεις αναδιάρθρωσης του στόλου

Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του 2021, η Costamare έκανε γνωστό ότι προχώρησε στην πώληση των containerships Venetiko (χωρητικότητας 5,928 TEU, κατασκευής 2003), ZIM Shanghai (4,992 TEU, κατασκευής 2002), Ensenada (5,576 TEU, κατασκευής 2001), έναντι 16,5 εκατ. δολαρίων, 13,8 εκατ. δολαρίων και 5,7 εκατ. δολαρίων αντίστοιχα. Ακόμη, η Costamare γνωστοποίησε ότι έχει συμφωνήσει για την πώληση του ZIM New York (4,992 TEU, κατασκευής 2002), εντός του 2021.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία παρέλαβε το χωρητικότητας 4,578 TEU containership Gialova (πρώην Cosco Fukuyama), κατασκευής 2009, το οποίο ναύλωσε στην ΖΙΜ για χρονική περίοδο από 32 έως 36 μήνες, καθώς και το Scorpius (πρώην JPO Scorpius), χωρητικότητας 2,572 TEU. Επίσης, παρέλαβε τα νεότευκτα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων YM Triumph, YM Truth και YM Totality συνολικής χωρητικότητας 38,070 TEU.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ