Ο CEO της LG Electronics (LG) William Cho περιέγραψε τους τομείς εστίασης της εταιρείας για το μέλλον, βασιζόμενος στις «επιτυχημένες αλλαγές» και τη «νικηφόρα ανάπτυξη» του περασμένου έτους, κατά την ομιλία του στο πέμπτο “CEO F.U.N. Talk”, κλείνοντας το έτος.
Η συζήτηση που μεταδόθηκε ζωντανά, έδωσε την ευκαιρία στον Cho να συνδεθεί με τους εργαζόμενους της LG και να επικοινωνήσει τέσσερις στρατηγικούς τομείς στους οποίους θα επικεντρωθεί η εταιρεία το 2023 για να αναδιαμορφωθεί σε μια επιχειρηματική δομή προσανατολισμένη στο μέλλον.
Αρχικά, ο Cho υπογράμμισε τη σημασία της προώθησης του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της LG. «Για να αυξήσουμε την εταιρική αξία, πρέπει να επιταχύνουμε την ποιοτική ανάπτυξη και να εξασφαλίσουμε μοχλούς ανάπτυξης σε τομείς με υψηλές δυνατότητες», σημείωσε. «Θα επικεντρωθούμε στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των υφιστάμενων επιχειρήσεων για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των βασικών μας επιχειρήσεων, ενώ παράλληλα θα προωθήσουμε γρήγορα στρατηγικές επιχειρήσεις για το μέλλον».
Στη συνέχεια, ο CEO τόνισε την ανάγκη καθιέρωσης ενός επιχειρησιακού συστήματος λειτουργίας με επίκεντρο τον καταναλωτή. «Πρέπει να παράγουμε απτά αποτελέσματα μέσω της καινοτομίας που συνδυάζει την εμπειρία του καταναλωτή και τον ψηφιακό μετασχηματισμό», συνέχισε ο Cho. «Για να ενισχύσουμε την πελατοκεντρική μας νοοτροπία και να βελτιώσουμε τον τρόπο εργασίας μας, στοχεύουμε στην επίτευξη καινοτόμων εμπειριών καταναλωτών που ξεπερνούν τις προσδοκίες, θέτοντας σαφείς μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στόχους και προγραμματισμούς ενεργειών».
Στη συνέχεια, ο Cho ανέφερε την ενίσχυση των δυνατοτήτων προετοιμασίας της εταιρείας για το μέλλον. «Πρέπει να διασφαλίσουμε τις τεχνολογίες του μέλλοντος και να ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα του λογισμικού μέσω της Ε&Α, να αυξήσουμε την αξία του brand καθώς και να βελτιώσουμε τη φήμη του brand, ιδίως για τη νεότερη γενιά», δήλωσε. «Χρειάζεται επίσης να προωθήσουμε τις online επιχειρήσεις και να εντείνουμε το ψηφιακό marketing για να επεκταθούμε στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου».