Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟAutohellas: Αύξηση τζίρου 12,4% το πρώτο τρίμηνο 

Autohellas: Αύξηση τζίρου 12,4% το πρώτο τρίμηνο 

Αύξηση 12,4% παρουσίασαν οι ενοποιημένες πωλήσεις της Autohellas το πρώτο τρίμηνο του 2022, ανερχόμενες σε 144,8 εκατ. ευρώ έναντι 128,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Τα λειτουργικά κέρδη (ΕΒΙΤ) του πρώτου τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 13,4 εκατ. ευρώ έναντι 10,4 εκατ. ευρώ το 2021, καταγράφοντας αύξηση 29,9%. Τα κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο 2022, που λόγω εποχικότητας του τουρισμού είναι πάντα το πιο αδύναμο του έτους, ανήλθαν στα 8 εκατ. ευρώ έναντι 4,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσιάζοντας αύξηση 79,3%.

Ο κύκλος εργασιών από τη δραστηριότητα του Ομίλου στις μισθώσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα αυξήθηκε στο πρώτο τρίμηνο του 2022 κατά 7% σε σχέση με το 2021 και έφτασε τα 41,5 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση στις βραχυχρόνιες μισθώσεις ήταν σημαντικά ισχυρότερη σε δυναμική με την σταδιακή ανάκαμψη της εσωτερικής και διεθνούς μετακίνησης μετά το τελευταίο κύμα της πανδημίας και την εταιρεία να πετυχαίνει με συνεπεία υψηλότερα μερίδια αγοράς από εκείνα προ-πανδημίας. Στις μακροχρόνιες μισθώσεις, πάρα την ισχυρή ζήτηση για άλλο ένα τρίμηνο, οι σημαντικές καθυστερήσεις στην παραγωγή και τις παραδόσεις των αυτοκίνητων, από όλους τους κατασκευαστές, περιόρισαν την ανάπτυξη των εργασιών δημιουργώντας ωστόσο ένα συνεχώς αυξανόμενο «πορτοφόλι-αποθεματικό» υπογεγραμμένων εκκρεμών συμβάσεων με πελάτες. Σημαντική στήριξη στην κερδοφορία υπήρξε και από τη μεταπώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων του στόλου.

Η δραστηριότητα της εμπορίας αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε επίσης σημαντική αύξηση, παρά τις καθυστερήσεις και δυσκολίες στην παραγωγή, καθώς σε επίπεδο δραστηριότητας Εισαγωγής/Διανομής οι εταιρείες του Ομίλου διατήρησαν και αύξησαν τα μερίδια τους, αλλά και σε επίπεδο υπηρεσιών Λιανικής υπήρξε βελτίωση, συνεισφέροντας συνολικά 90,8 εκατ. ευρώ στον κύκλο εργασιών του Ομίλου, παρουσιάζοντας αύξηση 20% και συμβάλλοντας σημαντικά στο λειτουργικό αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, με δεδομένο ότι το 70-75 % της ετήσιας κερδοφορίας του Ομίλου παράγεται κατά το δεύτερο και τρίτο τρίμηνο, δηλαδή την τουριστική περίοδο του καλοκαιριού, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι από τον Απρίλιο ήδη έχει διαμορφωθεί, πάρα τις δύσκολες γεωπολιτικές συνθήκες, μια ισχυρή δυναμική ανάκαμψης στις αφίξεις και στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις, που δείχνει βάσει προκρατήσεων των καταλυμάτων ότι θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί κατά τους επομένους μήνες.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ