Οι πωλήσεις του Ομίλου σημείωσαν μείωση 15,88% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2019. Η πτώση του τζίρου που καταγράφηκε στο Α εξάμηνο 2020, 26,63% μετριάσθηκε το Β εξάμηνο, με τις πωλήσεις να είναι μειωμένες κατά 6,76% έναντι του αντίστοιχου περσινού εξαμήνου.
Η πτώση στον κύκλο εργασιών οφείλεται στην πρωτοφανή διατάραξη λειτουργίας της αγοράς υπό την καταλυτική επίδραση της πανδημίας COVID-19, που είχε ως αποτέλεσμα, εφ’ ενός τη σημαντική συρρίκνωση της ζήτησης, αφ’ ετέρου το δραστικό περιορισμό των διαθέσιμων καναλιών διανομής.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε € 2,39 εκατομμύρια, έναντι € 4,18 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2019 σημειώνοντας μείωση 42,81%. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε € 1,87 εκατ. έναντι €3,10 εκατ. στην αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης, παρουσιάζοντας μείωση 39,6%. Η επίδραση της μείωσης των πωλήσεων στη συνολική κερδοφορία, εν μέρει αντισταθμίσθηκε από την περιστολή των λειτουργικών δαπανών.
Σημειώνεται ότι οι θυγατρικές του Ομίλου παρουσίασαν συνολικά βελτιωμένα μεγέθη σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, τόσο ως προς τον συνολικό κύκλο εργασιών αύξηση 18,6% , όσο και ως προς τη συνολική κερδοφορία αύξηση 60,9%.
Το ύψος των διαθεσίμων και βραχυπρόθεσμων επενδύσεων του Ομίλου ανήλθε σε €15,620 εκατομμύρια, έναντι €16,300 εκατομμύρια της αντίστοιχης περιόδου 2019 πιστοποιώντας την υγιή χρηματοοικονομική θέση του Ομίλου.
Στις 07.09.2020 η Εταιρία προέβη στην επιστροφή μετοχικού κεφαλαίου ύψους €0,9 εκατομμυρίων, σύμφωνα με την απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευσης των Μετόχων της 14.07.2020.
Το Δ.Σ θα προτείνει προς την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των Μετόχων την επιστροφή μετοχικού κεφαλαίου με μείωση τη ονομαστικής αξίας της μετοχής κατά €0,07, ήτοι συνολικό ποσό μείωσης του μετοχικού κεφαλαίου €918.821,40.
Με την προοπτική της σταδιακής αναστροφής του οικονομικού περιβάλλοντος ο Όμιλος συνεχίζει την οργανωτική και ψηφιακή αναδιάρθρωσή του, ώστε να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των επερχόμενων αλλαγών στην αγορά.
Ειδικότερα, έμφαση έχει δοθεί στο ψηφιακό αποτύπωμα του Ομίλου, με υψηλή στόχευση στη δυναμική ανάπτυξη των προϊόντων της Εταιρίας μέσα από τα κανάλια των πελατών της.
Συγκεκριμένα η στρατηγική συνδυάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο με το «παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης των πελατών μας, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή μία omnichannel εμπειρία, τόσο σε offline όσο και σε online επίπεδο.