Τετάρτη, Ιανουάριος 22, 2025
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣAlter Ego Media: Υπερκάλυψη 12 φορές στη Δημόσια Προσφορά

Alter Ego Media: Υπερκάλυψη 12 φορές στη Δημόσια Προσφορά

Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον εκδηλώθηκε για την Δημόσια Προσφορά της Alter Ego Media με την υπερκάλυψη να φτάνει τις 12 φορές, ενώ η τιμή κλεισίματος θα προσεγγίσει τα 4 ευρώ.

Η αυξημένη ζήτηση αποδεικνύει την ισχυρή επενδυτική εμπιστοσύνη προς την εταιρεία, ενώ το γεγονός ότι υποβλήθηκαν περίπου 10.000 αιτήσεις από ενδιαφερόμενους επενδυτές καταδεικνύει τη δυναμική επιστροφή του επενδυτικού ενδιαφέροντος στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Μάλιστα, το τεράστιο επενδυτικό ενδιαφέρον φάνηκε από την πρώτη ημέρα της δημόσιας προσφοράς για την Alter Ego Media.

Παράλληλα, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, γνωστό Fund από το εξωτερικό, που έχει ήδη έντονη παρουσία στην Ελλάδα έδωσε εντολή με σημαντικό ποσό στο πλαίσιο της δημόσιας προσφοράς.

Η Euroxx σε σημείωμά της για τη δημόσια εγγραφή της Alter Ego Media, αναφέρει ότι με βάση τη μέθοδο της συγκριτικής αποτίμησης (peer valuation) το εύρος αποτίμησης πριν από την αύξηση κυμαίνεται σε €194 εκατ. έως €255 εκατ. ευρώ. Η αξία αυτή σημαίνει ότι η μετοχή της εταιρείας διατίθεται με έκπτωση 20%-40% σε σχέση με τις ομοειδείς επιχειρήσεις του κλάδου (peers).

Επίσης, με βάση την ανώτατη τιμή διάθεσης της μετοχής τα €4 και επομένως συνολική αποτίμηση εταιρείας πριν από την αύξηση €171 εκατ., συμπεραίνει ότι η μετοχή προσφέρεται στους επενδυτές με περαιτέρω σημαντικό discount της τάξης του 25% περίπου. Η εταιρεία αναφέρει ότι η εύλογη τιμή της μετοχής είναι τα 5,25 ευρώ.

Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χ.Α. ασφαλώς και έχει μεγάλη σημειολογική βαρύτητα, καθώς είναι η πρώτη εισαγωγή από τον κλάδο των Μέσων Ενημέρωσης που θα περάσει το κατώφλι του Χ.Α. μετά από 25 χρόνια.

Σύμφωνα με το ενημερωτικό δελτίο, είναι αξιοσημείωτο πως η εταιρεία θα μοιράσει μέρισμα για την χρήση του 2024, περίπου το 30 έως 35% των κερδών της.

Η Alter Ego Media είναι η πιο δυναμική εταιρεία στο χώρο των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, έχοντας τα πιο ισχυρά brand εφημερίδων όπως το «Βήμα» και «Τα Νέα», τον τηλεοπτικό σταθμό Mega, πληθώρα από sites όπως Οικονομικός Ταχυδρόμος (Ot.gr) και η πρώτη ελληνική διαδικτυακή πύλη in.gr και πολλά άλλα.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ