Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΟΙΚΟΝΟΜΙΑΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣAEGEAN:Σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία επιβατών Skytrax World Airline Awards 2021

AEGEAN:Σημαντικές διακρίσεις στα βραβεία επιβατών Skytrax World Airline Awards 2021

Με πολλές και σημαντικές διακρίσεις ξεχώρισε η AEGEANστα φετινά 2021 Skytrax World Airline Awards, τα πρώτα που διοργανώνει ο διεθνής οργανισμός αξιολόγησης αερομεταφορών Skytrax κατά τη διάρκεια της πανδημίας, και αποτελούν σημείο αναφοράς για τον κλάδο.

Ειδικότερα, στα βραβεία που ανακοινώθηκαν την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου στο Λονδίνο, η AEGEAN βραβεύθηκε ως ηΚαλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπηγια 10η συνεχή χρονιά – και 11η φορά τα τελευταία δώδεκαχρόνια. Παράλληλα, αναδείχθηκε ως η 3η Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία στον Κόσμο, έλαβε την 10η θέση στην Ευρώπη για το προσωπικό της, συγκαταλέχθηκεμεταξύ των 100 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως (έλαβετην 36η θέση), ενώ διακρίθηκε και μεταξύ των νικητών τηςειδικής κατηγορίας COVID-19 Airline Excellence Awards, που αξιολογούν την εφαρμογή των υψηλότερων προτύπωνκαι βέλτιστων πρακτικών για την προστασία της υγείας και ασφάλειας επιβατών και πληρωμάτων κατά τη διάρκεια τηςπανδημίας.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η AEGEAN πέτυχε μια αξιοσημείωτη επιτυχία, καθώς με την ψήφο τους οι επιβάτες την ανέδειξαν ως την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης για δέκατη συνεχόμενη φορά, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για τη διοργάνωση των Skytrax World Airline Awards. Οι αεροπορικές εταιρείες που βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη επιβραβεύθηκαν από τους ταξιδιώτες για την υψηλή ποιότητα της εξυπηρέτησης από το προσωπικό με την υποστήριξη φυσικά ενός ισχυρού καιελκυστικού ταξιδιωτικού προϊόντος. Ατενίζουμε με αισιοδοξία το 2022, ελπίζοντας τα αεροπορικά ταξίδια να επανέλθουν στην φυσιολογική τους ροή». 

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τιςαερομεταφορές και την παγκόσμια κοινότητα, η βράβευση της AEGEAN, για μια ακόμη φορά, από το επιβατικό κοινόγια την ποιότητα των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι άνθρωποί μας, αποτελεί ακόμη μεγαλύτερητιμή. Από την αρχή της πανδημίας, ανταποκριθήκαμε στιςπροκλήσεις που αλλάξαν το αεροπορικό ταξίδι και αναπτύξαμε διαδικασίες και εργαλεία που διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη, την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών μας, διαφυλάσσοντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας που έχουμε συνηθίσει να προσφέρουμε. Για τον λόγο αυτό και αυτή η διάκριση, ανήκει πρωτίστως στους ανθρώπους μας, που εργάζονται καθημερινά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες για να προσφέρουν στους επιβάτες μας μια πραγματικά μοναδική εμπειρία ταξιδιού».

 

Σχετικά με βραβεία World Airline Awards:

Τα World Airline Awards είναι ανεξάρτητα βραβεία που ξεκίνησαν την πορεία τους το 1999, με στόχο να παρέχουν μία πραγματικά παγκόσμια μελέτη ικανοποίησης πελατών. Ταξιδιώτες από ολόκληρο τον κόσμο ψηφίζουν στη μεγαλύτερη έρευνα ικανοποίησης πελατών για να αποφασίσουν τους νικητές των βραβείων. Συχνά αναφέρονται ως τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών» και αποτελούν παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την αριστεία των αεροπορικών εταιρειών.

Η διαδικασία αξιολόγησης για τα βραβεία World Airline Awards 2021 βασίστηκε στην αποτίμηση της πραγματικής ταξιδιωτικής εμπειρίας για ένα διάστημα 23 μηνών (Σεπτέμβριο 2019 έως και Ιούλιο 2021) και αντανακλά αποκλειστικά την άποψη των ίδιων των επιβατών, στην οποία καταμετρήθηκαν 13,42 εκατομμύρια συμμετοχές, 100 διαφορετικών εθνικοτήτων.

spot_img
300px by 250px ad for bank of Chania

MUST READ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ